Hello allemaal,
Alweer een tijdje lees ik hier mee! Ik was toe aan een andere auto, de oude is nog goed maar je wilt wel eens weer wat als rechtgeaarde petrolhead. Ik ben geen typische Mercedes-fan maar er stroomt wel minerale olie door mijn aderen. Heb verschillende auto's -en motoren- gereden en bezeten, en heb dit keer heel veel verschillende modellen en merken overwogen.
Uiteindelijk, na overweging en afvalling van Saabs, Volvo's, Citroens, en nog veel meer, is mijn eerste ster op de motorkap een feit! En, eerlijk is eerlijk, ik had het niet verwacht, het voelt wel als een heel bezit, anders dan bij andere auto's. Het is niet geheel onder woorden te brengen en dat hoeft ook helemaal niet. Ik houdt het op emotie en dat was nu juist de reden om weer een andere auto te zoeken.
Een 280CE is het geworden. Absoluut niet de mooiste die er in Nederland rondrijdt, maar, voor zover het nu lijkt na toepassing van alle kennis en aankooptips hier op het forum (nog bedankt! ) is het wel een technisch goede en in elk geval 1 die binnen mijn budget past.
Groet Mark
Post edited by: Marcules, at: 2010/01/14 16:00<br><br>Post edited by: Marcules, at: 2010/01/14 16:00