door JaapW114 » 17 jan 2010, 09:52
Daar heb je helemaal gelijk in, Waarland ontwaakt op zaterdag zo rond 10.00 uur. Dan druppelt een ieder binnen, eerst koffie met het nodige meegebrachte lekkers, dan starten we om 11.00 uur. Uur of 14.00 een lunch en voor de blijvers om een uur of 19.00 nog een gezonde warme maaltijd en zo tussen 22.00 en 23.00 uur stoppen we er weer mee. Gelukkig wordt de warme maaltijd door mijn vriendin gemaakt, dus we kunnen zo aanschuiven.
Ik zou wel vroeger willen beginnen, maar de hele week gaat de wekker al om 04.15 uur, dus even langer liggen is ook wel lekker, dan mag ik eerst met mijn vriendin mee boodschappen doen, daarna een ontbijtje met verse harde bolletjes, lekker beleg, vers geperste jus en een eitje. Dan wil ik mij niet moeten haasten.
Maar de zaterdag is zo om, zondag trouwens ook, dan ga ik meestal even opruimen, spullen voor de maandag in de auto doen, nog even aan de hobby. Voor je het weet zit je weer aan het avondmaal en is het weer maandag.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat de maandag tot en met de vrijdag ook voorbij vliegen. Het lijkt wel hoe ouder je wordt, des te sneller de tijd gaat.
Jaap