Fijne mensen,
Vorige week maandag 21 december heb ik in Duitsland (Leer) een aanrijding gehad. Met mijn kersverse (16 december getrouwd)) en hoogzwangere (nog 10 weken) echtgenote waren we een dagje uit om schoenen te kopen. Stapvoets richting het centrum en op een gegeven moment kon ik weer wat harder, niet moeten doen want moest plotsklaps remmen. Zag niet dat een auto voor mij stil stond ipv reed. Door de sneeuw en het gebrek aan ABS, Antislip en winterbanden (achter wel, voor 4-seizoenen) en bijna 1600 kg schoon aan de haak gleed ik door op een Astra. Beng!
Deze gleed weer door en raakt een oude baas op een fiets die ten val kwam. Grote schrik alom natuurlijk. Foto spreekt voor zich!
Mijn vrouw Nienke en ik hadden niks en de oude baas gelukkig geen ernstige verwondingen, alleen wat last van de schouder. Polizie derbij (geen kenteken bij me - oeps -) en nogal wat consternatie natuurlijk.
Goed, de Benz staat nu bij een schadebedrijf in de stad Groningen (mijn woonplaats) en zal gerepareerd worden. Ik ben alleen WA verzekerd, dus mag zelf voor alle kosten opdraaien. De man van het schadebedrijf (een hele fijne kerel) vindt het goed als ik zelf onderdelen aanlever. Ik heb nog het volgende nodig:
Motorkap, liefst kleur wit 737
rechtervoorspatbord, kleur idem uiteraard
Grille
Koplampen, ik wil al een tijd vierkante, nu is het moment daar.
Radiateur
Knipperlichten
Slotplaat
Via een bedrijfje ik Kollum kan ik tegen heel redelijke prijzen een nieuwe radiateur, koplampen (vierkant) en een grille bestellen. Mocht iemand deze echter nog hebben liggen, dan hou ik me uiteraard aanbevolen.
Motorkap en spatbord ben ik het meest bij gebaat. Nieuw imitatie is niet zo duur, maar liever origineel natuurlijk.
Dus, wie kan deze onfortuinlijke helpen??
Alvast bedankt!
Grt Hendrik
Post edited by: Agavengrunn, at: 2009/12/30 14:20<br><br>Post edited by: Agavengrunn, at: 2009/12/30 14:50