door Hulzie » 21 jan 2010, 18:07
Goede tip van 10 minuten pompen en filters!
Ik heb alle filters liggen, en worden ook vervangen!
Ik had tankdop er wel vanaf idd.
Zit nu te wachten op een startmotor met snel anker, gister besteld bij Hooymans in Velddriel, zal vrijdag wel komen denk ik, de oude rook naar rubber en teer, kan niet goed zijn, geen ruilstartmotor, gewoon kopen, 150 euro, de oude laat ik netjes reviseren zodat ik die weer op reserve heb.
Net nog wel goede uitgaven gedaan, een garagekrik gekocht, 3 tons, ca 1 meter lang, die gaat tot 60 cm hoog, en een paar as steunen 50 cm hoog, mijn broertje regelt nog twee wielskeggen, zodat ik er veilig onder kan liggen! (Veligheid vindt ik altijd zonde geld, maar ja moet wel, 1 maal met een ketingzaag 3/4 hand afgezaagd, hebben ze weer aangenaaid met meer dan 300 hechtingen, 1 pees is weg, harde leerschool was dat, was toen ook heel spannend of ik ooit weer motor zou kunnen rijden, koppelen met die hand, direct in het gips toen uitgetest gelukkig ging dat goed, is nu al weer een jaar of 6 geleden, niet echt blijvende schade, alleen in 1 hand geen gevoel, zenuwen alles is pleitos, heeft oo zijn voordeel, doe je je niet zo snel zeer, en heel belangrijk, voor mijzelf, en werk gewoon voor 100%, was volgens artsen onmogelijk daar de meeste zo'n grap niet overleven, ik pas er dus voor om ooit en auto op min ribbenkast te krijgen)
Typefouten komen daar wel door.
Maar gewoon als werkman de kost verdienen kan ik er heel goed om. (lasser)
Groeten Henk.