[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
aanrader: koplampen van binnen schoonmaken!!! : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 08:39

aanrader: koplampen van binnen schoonmaken!!!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

aanrader: koplampen van binnen schoonmaken!!!

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 08 aug 2006, 10:03

beste allemaal,

gisteren maar eens de stoute schoenen aangetrokken, mijn koplampen uit de wagen gehaald, de koplampen op zich uit elkaar gehaald en eens flink schoongemaakt. dit is een echte aanrader, ik heb ineens een veel sterkere lichtbundel dan voorheen. het is wel even oppassen met het losmaken van de beglazing, het wil namelijk nog wel eens voorkomen dat de glazen springen bij het verwijderen -en het weer aanbrengen-van de klemmen. de spiegels, die behoorlijk wat corrosie hadden, heb ik opgepoetst met sigarenas, en ze blinken als een eikeltje in de zon!! sigarenas is namelijk zo fijn dat het zeer polijstend werkt! nogmaals een aanrader voor een ieder die wat meer licht op straat wenst. (ik moet alleen de lampen wel even opnieuw afstellen)

groeten,

adriaan
AdriaanVogelzang

Antwoord:aanrader: koplampen van binnen schoonmaken!!!

Berichtdoor Govert » 08 aug 2006, 10:16

Dank je voor de tip, ik had de hoofdreflectoren al eens vervangen, maar de mistlampreflectoren zijn nog wat dof en toevallig rook ik ook wel eens een sigaar.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto