door Patman » 23 jan 2010, 16:35
Ben begonnen bij een bedrijf met het beroepsmatig restaureren van Engelse klassieke auto's,voornamelijk Triumph en MG,tegelijk de handel in oldtimers (vnml.Mercedes)en cabrio's bij Van Putten Cabrio's. Misschien dat sommigen deze zaak nog kennen,bestaat sinds 4 jaar niet meer.Tot dat moment ben ik hier altijd in de weekenden en vakanties nog blijven werken,naast mijn andere werk.
Vanaf eind 1995 op de vrachtwagen gegaan,ik had toch al mijn rijbewijzen nog in dienst gehaald en chauffeur zijn was toen nog leuk en verdiende echt goed,half Europa gezien maar nooit thuis natuurlijk.
In 2005 leerde ik mijn vrouw kennen en in 2007 ben ik gestopt met rijden,de sjeu was er ondertussen aardig af met al die regeltjes en beperkingen en dan de hele week van huis met een vrouw die je mist is ook niet echt alles.
In februari 2007 begonnen bij mijn huidige baas,waar ik al sinds 1992 over de vloer kom.
Ik werk nu als monteur bij een Profile Tyrecenter wat me heel goed bevalt,dicht bij huis,vaste tijden en auto's is nou eenmaal mijn ding,ik handel nog steeds een beetje in klassiekers hobbymatig en ik heb de beschikking over sleutelruimte met al het gereedschap en apparatuur wat je maar nodig hebt.