Toevallig dat jij gisteren ook een opmerking maakte over dat kleine filter Jaap, zou zo'n M102 te modificeren zijn zodat er een diesel oliefilterhuis op past, of kan dat niet zomaar?
Ik ben sinds gister voorzien van een vers ruitensproeiertankje (de oude was lek), meteen maar even goed aandacht besteed aan de rest van het sproeisysteem wat nogal vervuild was, werkt nu weer perfect. Verder alle oude draden van het alarm wat er ooit inzat verwijderd, de verlichting in de kofferbak gemaakt en het beun-elektra-werk wat ik achter de radio en onder de middenconsole vond weer netjes gemaakt.
Later nog met Govert mijn verstuivers getest, openingsdruk was van allemaal iets te hoog: 120, 120, 125 en 130 bar, maar het verstuiverbeeld was prima, ze nevelden mooi. Binnenkort dus even langs de Boschdienst om ze op 115 bar te laten afpersen, en kijken of dan het schudden waar hij nu een beetje last van heeft over is.
De rit huiswaarts door de sneeuw het eerste stuk in colonne met Govert en Camiel gereden, ik haakte af op de ring Alkmaar om even te tanken: het lampje ging aan en dan riskeer ik het met slecht weer echt niet om stil te komen staan. Verder rustig aan gereden, eerste stuk A9 lag nog aardig vol sneeuw, verderop was het een stuk minder en volgens mij gestrooid, dus toen rustig aan met 80 km/h naar huis getoerd.
Edit: oja, er zat een heuste BMW tankdop op mijn 240D, die is gisteren in Waarland ceremonieel vervangen door een met een Ster, blij toe, want die oude kon echt niet! Liever een BMW die me inhaalt dan een onder mijn kont
<br><br>Post edited by: SgtPeppers, at: 2010/01/24 13:19