door DV200D » 14 feb 2010, 12:16
Ik heb een MTS schilderen afgerond, waarna ik eerst 4 jaar bij de Luchtmacht heb gewerkt
aan diverse helicopters, vooral spuit en plaatwerk. Hierna heb ik bij een middelgroot schildersbedrijf
gewerkt als voorman. Hierna een jaar als interieur adviseur.
Na deze misser ben ik 7 jaar zelfstandig schilder geweest. Ik ben toen gevraagd om
projectleider te worden bij een groot schildersbedrijf in noord Nederland.
Viavia kwam ik in contact met een verffabrikant, na een gesprek met deze firma, werk ik
hier nu alweer 3 jaar als account manager. Ik bezoek diverse middelgrote tot grote opdrachtgevers,
geef technisch advies, inhouse trainingen, product presentatie's, ben zijdelings bezig met
productontwikkeling en marketing. Naast de 123 200D bezit ik nog een Ducati 600 pantah uit 1982, een italiaans
raspaardje op 2 wielen met een simpele, krachtige techniek zonder enige software unitkabelprak-installatie. Ook hou ik me hobbymatig bezig met een rockband ala the who, jethro tull etc.. ik mag de gitaar bespelen in deze formatie. Verder schilder ik er voor de hobby nog een beetje bij, hierbij moet je denken aan magisch realisme en dat soort werk.
Ik ben woonachtig in het Friese, met vrouw en 2 kinderen, 2 katachtigen, konijn, en 1haan met 4 kippen.
Als jongetje van 6 mocht ik met opa vaak mee in zijn Mercedes 123 240D, silberdistelgrun.
Ik vond dit helemaal geweldig! TOen mijn vrouw minder ging werken en minder kilometers ging maken
hebben we besloten de toenmalige station TDCI te verkopen en de huidge Benz uit 1982 aan te schaffen. Dit naar de volle tevredenheid van de hele familie.
Naast de Benz die alleen in het weekend wordt gebruikt, rij ik in een leasebak ongeveer 55.000 km. per jaar door heel noord Nederland.
gr. David
Post edited by: DV200D, at: 2010/02/14 11:44<br><br>Post edited by: DV200D, at: 2010/02/14 11:45