Dank mannen voor deze nachtelijke hulp
Binnenkort maar eens naar de Bollenstreekclub Leon, als je tijd hebt hoor ik het wel.
@Henk: Volgens de literatuur heb ik bij mijn Stromberg geen smoorklep, zover ik kan vinden.
Ik sta nu voor een positieve verrassing: hij loopt perfect sinds 2 dagen, met ijskoude start.
Er is electronische ontsteking ingebouwd, maar de volgende dag liep ie nog slecht, wellicht moest de ingebouwde computer nog wennen aan koud start en heeft ie zich nu aangepast.
Ook heb ik de stationairregelaar, het vacuumpotje, anders afgesteld met de schroefjes, waardoor hij iets hoger loopt in D en ook gewoon stationair.
Ha, eerst zo hoog dat ik de rem er nauwelijks op kreeg en de auto zonder gasgeven al weg scheurde !
Even pielen, maar nu weer prima.
Ook had ik WD40 in het chokehuis gespoten, gewoon van bovenaf bij het 'palletje' wat naar links schuift, wellicht dat het iets heeft losgemaakt.
Misschien iets te vroeg gejuicht, nog even afwachten, donderdag gaat sowieso de pakking vervangen worden.
@Leon: de CO schroef aan de achterzijde zit muurvast, ik laat hem maar even zo.
Ik zoek nog wel een gebruikte carb. gewoon voor studie, ik wil er alles over weten inmiddels.
Leesvoer heeft mij een eind op weg geholpen maar je moet het toch 'voelen' en ontdekken.
Groet wederom en dank,
John<br><br>Post edited by: Limited 97, at: 2010/01/25 09:40