Zo, ik heb de auto inmiddels weer terug en heb een goed gevoel over de gedane MikeSander behandeling.
Een goed gevoel is volgens mij ook het hoogst haalbare bij een dergelijke behandeling… Je bent er niet bij en je kunt ook niet in de holle ruimte’s kijken.
Daarnaast weet je natuurlijk pas over een aantal jaren of het geholpen heeft..
Afgelopen vrijdag-ochtend de auto gebracht en uitgebreid gesproken / koffie gedronken met Norbert de eigenaar. Hij zegt de W123 zeer goed te kennen, hij zit al 22 jaar ‘in het vak’. Norbert overlegt regelmatig met Michael Sander over de beste behandelmethode en doet veel van dit soort konserveringen..Enfin, het blijft natuurlijk een kwestie van vertrouwen maar de man maakte een goede indruk op mij.. en dus besloot ik de auto achter te laten..
Vantevoren aan de hand van het ‘Hohlraumplan’ uitgebreid besproken welke ruimte’s allemaal behandeld gaan worden met MS en welke niet.. onderkant van de auto/wielkasten zijn bv. met ‘Unterbodenschutz’ behandeld .
Daarna de auto op de brug en alles goed bekeken.
Gisteravond de auto opgehaald en daar waar mogelijk gekeken hoe de MS verwerkt was. Van tevoren had ik reeds alle deurpanelen verwijderd dus daar was iig alles goed te zien.
Er hangt een prettig ruikende ‘was-achtige’ lucht in de auto die waarschijnlijk wel weer zal verdwijnen als de deurpanelen weer gemonteerd zijn ( nadat ik m'n CV-lek heb gevonden..
Na weer een bak koffie en 476 Eurootjes lichter met een lekker gevoel naar huis gecruised …
Over een club-korting heb ik het (nog) niet gehad maar vermoed dat daar best eea te regelen is..
In de deal zat overigens dat ik de deurpanelen zou verwijderen… Weet dus niet wat de meerprijs is als hij dat zelf doet..!
http://www.benzgarage.de/technik/hohlra ... mplan.html