MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 08:35

Dagje zweten in Pijnacker

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Dagje zweten in Pijnacker

Berichtdoor SgtPeppers » 31 jan 2010, 12:51

Ziet er weer goed uit, ik kom binnenkort ook graag een keer kijken, inmiddels is Waarland een beetje mijn vaste departement en dat bevalt prima, maar voor mij is Pijnacker eigenlijk even ver rijden, dus wel leuk om eens te zien.
SgtPeppers
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor nico 280ce » 31 jan 2010, 12:52

kijk de mensen kwamen al aangedruppeld om martin een handje te helpen iets wat hij zeer waardeerde<br><br>Post edited by: nico 280CE, at: 2010/01/31 11:54

nico 280ce

Berichtdoor nico 280ce » 31 jan 2010, 12:54

hier is tijmen zijn vooruit aan het polijsten met sigarenas dat hij op aanraden van de voorzitter martin op de sleuteldag zelf heeft geproduceerd even later kwam de eigenaar van de 190 met een flesje van turtle wax vor ruiten tijmen vond het sigarenas beter werken maar had te weinig ging zijn maten vragen om te helpen bij het produceren van het sigarenas<br><br>Post edited by: nico 280CE, at: 2010/01/31 11:58

nico 280ce

Berichtdoor nico 280ce » 31 jan 2010, 12:59

kan niet altijd goed gaan een foto dubbel<br><br>Post edited by: nico 280CE, at: 2010/01/31 12:00

nico 280ce

Berichtdoor nico 280ce » 31 jan 2010, 13:00

hier word de distributie ketting van eric zijn 300D aan een inspectie onderwrpen ook hier had camiel kennis van na inspectie stond hij bij inspectie net voor de 4 graden dus hij kon nog vond eric bij camiel staat hij op 4.5 en hij gaat hem van het voorjaar vervangen<br><br>Post edited by: nico 280CE, at: 2010/01/31 12:03

nico 280ce

Berichtdoor nico 280ce » 31 jan 2010, 13:04

o

nico 280ce

Berichtdoor nico 280ce » 31 jan 2010, 13:05

hier zit tinus achter de computer om het een en ander te installeren met martin op de achtergrond als backup<br><br>Post edited by: nico 280CE, at: 2010/01/31 12:07

nico 280ce

Berichtdoor nico 280ce » 31 jan 2010, 13:07

weer een verkeerde foto sufferd nog niet wakker denk ik<br><br>Post edited by: nico 280CE, at: 2010/01/31 12:08

nico 280ce

Berichtdoor nico 280ce » 31 jan 2010, 13:09

hier waren de achterremmen van martin aan de beurt het was veel werk maar hadden onderling besloten om de klus te klaren<br><br>Post edited by: nico 280CE, at: 2010/01/31 12:11

nico 280ce

Berichtdoor nico 280ce » 31 jan 2010, 13:12

o

nico 280ce

Berichtdoor Limpsalot » 31 jan 2010, 13:13

De bollenvoorzitter staat wel héél vaak met z'n handen in z'n zak Hé..;-)
Limpsalot

Berichtdoor henklith » 31 jan 2010, 13:22

Ha ha, leuk zo'n dagje he, en,,je leert de mensen wel kennen he.
NB: je moet je handen toch ergens laten, en met je handen in het haar maakt ook geen sterke indruk.
Groet, Henk
henklith

Berichtdoor Tinus60 » 31 jan 2010, 14:39

Het was weer een gezellige dag met lekkere taart en overheerlijke appelflappen, en ondanks het rot weer was het weer enorm druk.
Natuurlijk weer veel techneuten die martin geholpen hebben met zijn remmen etc.
En weer spullen erbij zoals computertafel van Nico, zodat de computer is aangesloten. alleen zoeken we nog een kastje of tafeltje voor de printer.
Het wordt al een hele club zo langzamerhand.

groet,
tinus60
Tinus60

Berichtdoor Broekhof » 01 feb 2010, 20:41

Ik ben de afgelopen twee uur bezig geweest om een compleet verslag te maken van mijn sleuteldag afgelopen zaterdag maar toen ik het klaar had en op submit klikte bleek ik niet meer ingelogd te zijn en was ik dus mijn hele verhaal kwijt grrrrrr..... hierbij kwam hetzelfde moedeloze gevoel naar boven als wat ik afgelopen zaterdag ook meerdere malen heb mogen ervaren.

Ik heb nu geen zin en tijd meer om het hele verhaal nu nogmaals te tikken, dit probeer ik van de week nog wel een keer.

Ik wil in ieder geval nu wel iedereen bedanken die mij met raad en daad terzijde hebben gestaan. met name Eric, Nico en Camiel.

wordt dus nog vervolgd......

groetjes Martin
Broekhof

Berichtdoor ??? » 01 feb 2010, 20:50

Heb ik ook zo vaak Martin, tippie als je inlogt ff dat vinkje aan zetten dat je ingelogd blijft.
Ja liep niet echt lekker die schokbrekers.
Roel en Martin zijn onderweg naar de Sleutelclub met een werkbank en een gereedschap op hang bord.
Zag ik op dag 1 bij me nieuwe baasje in de afval bak liggen, dus gelijk ff gearresteerd.
Roel met de bedrijfs club aanhanger ingeschakeld en word vanavond nog op de club geplaatst.
Groetjes Eric
???

Berichtdoor henklith » 01 feb 2010, 22:17

Leuk cluppie mannen!
Erg leerzaam, zitten jullie nu in of bij een loods van een clublid, Arie of zo?

Groet, Henk
henklith

Berichtdoor Steven 200T » 02 feb 2010, 00:13

Jongens,

hoe ver reiken de grenzen van de bollenstreekclub?
mag deze trotse 200T bezitter ook nog lid worden of valt Den Haag er echt buiten?

Verder hoe vaak doen jullie dit soort klus events? Want ondanks de onverwoestbare duitse degenlijkheid moet er toch regelmatig geklust worden en dat is in groepsverband toch een stuk leuker dan in je eentje!

Steven
Steven 200T

Berichtdoor Limpsalot » 02 feb 2010, 01:07

Geen probleem Steven.
De Bollenstreek heeft landelijke dekking ;-)en de sleutelclub heeft veel leden uit Den Haag of nog verder: Capelle ad IJssel, Bodegraven noem maar op.
Je bent dus van harte welkom, we sleutelen elke zaterdag.

Als je even een pm doet of mailt via info@bollensleutelclub.nl stuur ik je het inschrijfformulier en de spelregels toe.

Zie je op de sleutelclub.

groeten, Roel
Limpsalot

Berichtdoor Limpsalot » 02 feb 2010, 01:11

@henklith:

De Bollensleutelclub zit in de loods van Arie, inderdaad een W123 club lid en bollensleutelclublid.
Zin om mee te doen? ;-)
Limpsalot

Berichtdoor henklith » 02 feb 2010, 10:48

Hoi Roel,, Ja, ik vindt dit soort bijeenkomsten hartstikke leuk.
Ik woon alleen toch wel weer een uurtje rijden weg.
Maar ik ben ook met mijn eigen sleutelruimte bezig, inrichten de komende weken vooral.
Ik sleutel daar aan mijn benzen, maar ik kan misschien wel op een vaste dag of avond in klein clubverband is wat opzetten hoor.
Alleen mijn ruimte is beperkt tot 60m2.
Groet, Henk
henklith

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto