[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
even voorstellen en een vraag : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:19

even voorstellen en een vraag

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

even voorstellen en een vraag

Berichtdoor pauluzz » 29 jan 2009, 19:05

Hallo allemaal,

Ik ben Paul 30jr en kom uit Beverwijk, noord holland.
Een groot deel van mijn jeugd heb ik doorgebracht op de achterbank van een W123.
Dat is een 220D van november 1977 kleur (ahorn??) geel en het kenteken is 45-TN-41
Ik zou graag willen weten waar die auto is gebleven aangezien hij volgens de site van het RDW nog steeds leeft!!

alvast bedankt Paul

p.s. Mijn vader heeft na de 220D een 190D gekocht en al bijna 18 jaar in bezit dat is een champagne metallic 190D uit 1984, zat toen bij de eerste 8 die geleverd werden in nederland en de kilometerstand is al over de 450.000KM op originele motor!!
pauluzz

Re:even voorstellen en een vraag

Berichtdoor Semrick » 30 jan 2009, 11:36

Hallo Pauluzz,

In ieder geval welkom bij de club.
Ik snap wel dat je de vroegere auto van je ouders nog eens terug zou willen zien. Ik zou hem (als ik jou was) graag zelf willen bezitten.
Ik begrijp wel dat daar een sentimentele waarde aan zit. Het is natuurlijk de vraag in welke staat de auto zich nu bevindt.
Ik kan natrekken waar de auto thuishoort maar ik mag je die gegevens helaas (voro jou) niet verstrekken.
Je kunt de RDW aanschrijven en hen vragen of ze je deze informatie willen verstrekken. Daar zitten wel kosten aan (iets van 10 euro schat ik in) en volgens mij schrijven ze eerst de tenaamgestelde aan met de vraag of hij bezwaar heeft tegen verstrekking van de gegevens.
Het is in ieder geval geen clublid. Hij hoort thuis in Noord Holland en redelijk dichtbij Beverwijk zelfs. (Op ongeveer 41 km afstand).<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2009/01/30 17:58
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Markparket » 30 jan 2009, 18:55

Volgens de RDW bestaat de auto nog, is zelfs voorzien van een APK 31-01-2010!
Dat is in ieder geval al heel wat;-)

Succes met je speurtocht!
Markparket

Berichtdoor pauluzz » 04 feb 2009, 22:13

hallo Eric, Mark en andere lezers,

Alvast bedankt voor jullie hulp!! en inderdaad als het mogelijk zou zijn zou ik graag de auto willen bezitten, ervaring met oldtimers heb ik genoeg.
Momenteel wel bezig met de verbouw van een huis maar dat mag de pret niet veel drukken toch???
Wel leuk dat de auto zo dichtbij is, dat vermoeden had ik al omdat een neef van mij dacht dat hij hem vlakbij amsterdam zag rijden een tijdje geleden.
Zo is de mercedeskriebel ook weer een beetje opgekomen.

misschien toch maar het RDW eens aanschrijven.

groet en misschien toto ooit Paul
pauluzz

Berichtdoor Semrick » 04 feb 2009, 22:24

Zou ik zeker doen de RDW aanschrijven.
Misschien wil de huidige eigenaar hem best van de hand doen.
En als ik jou was zou ik de auto ook weer in de familie willen halen.
Dat je neef hem in Amsterdam heeft gezien kan goed kloppen.
Ik zou in het Oostelijke havengebied eens goed om me heen kijken als ik jou was. ;-)
Mocht je de auto dan spotten dan kun je altijd een briefje achterlaten voor de huidige eigenaar.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Markparket » 05 feb 2009, 02:35

Nou allen!

Allemaal op zoek naar de 45-TN-41!!!
Briefje onder de ruitenwisser, en de gegevens doorgeven aan Paul!

Ik heb werkelijk alle kentekens van mijn vader zijn auto's nagetrokken, maar allemaal niet meer bij de RDW bekend....

Snif...
Markparket

Berichtdoor SgtPeppers » 05 feb 2009, 02:51

Ik woon in Amsterdam en zie heel regelmatig W123's rijden. Een 220D is zeldzaam, dus valt wel redelijk op. Ik zal goed voor je opletten!
SgtPeppers
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor pauluzz » 01 feb 2010, 21:25

komt hij eindelijk te koop mis je hem.............. :-((

http://74.125.77.132/search?q=cache:UUR ... clnk&gl=nl

iemand van hier de nieuwe eiegenaar???????????

dank Paul
pauluzz

Keer terug naar Even voorstellen