[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Mercedes en BIOD : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 14:26

Mercedes en BIOD

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Mercedes en BIOD

Berichtdoor Markparket » 02 feb 2010, 03:38

Zoals jullie wel weten heb ik ook een BIOD (Beter Is Ons Devies) voor achter de W123.

Prachtige vol polyester caravan, met de hand gebouwd en een puur Nederlands product.

Weegt wat, maar dan heb je ook wat;-)

Markparket

Re:Mercedes en BIOD

Berichtdoor Markparket » 02 feb 2010, 03:41

En laat daar nu een eenmalige spin-off van Mercedes en BIOD op Marktplaats staan.....

http://link.marktplaats.nl/316210913

Had ik maar een grote schuur en dito bankrekening;-)
Markparket

Berichtdoor ??? » 02 feb 2010, 07:49

En met 48000 km net ingelopen.
???

Berichtdoor Hans230CE » 02 feb 2010, 12:17

Wel een schommelmobiel denk ik, serieuze overhang achter. Niet bevorderlijk voor de wegligging.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Quinten » 02 feb 2010, 17:56

En de enige biod van europa met een mdf parket met wortelnotenhout fineer keurig gelakt (weegt ook wat hoor)<br><br>Post edited by: Quinten, at: 2010/02/02 16:58
Quinten

Berichtdoor 1982mb300d » 02 feb 2010, 18:11

Hee Mark,
Bedenk wel dat je met jouw Biod en W123, goedkoper rijdt dan deze Biod als je hiermee lekker gaat freewheelen.

groten van
Wim ut top

1982mb300d

Berichtdoor MAD » 02 feb 2010, 19:50

Het ziet het er wel leuk uit, maar deze BIOD Camper rijdt op Benzine en met 64kW zal je op de autosnelwegen niet vaak een bekeuring krijgen.......!!
Snelheidsmeter gaat maar tot 100km/u

Als mede BIOD gebruiker, hou ik het maar op mijn Biod Normade achter de 240D (72pk) of de Vivaro 2.5CDTI (138pk)
MAD

Berichtdoor Markparket » 03 feb 2010, 02:27

Wees niet bang dat ik ga inruilen;-)

Heb vroeger een Estafette campertje gehad (ja, zo een als de Bakkertjes).
Leuk om mee te trekken, maar je neemt elke keer je hele hebben en houden mee.
Nee, dan maar lekker de caravan op de camping laten staan en met de W123 de omgeving afstruinen;-)

Vond het wel een unieke combinatie waarvan er denk ik geen tweede bestaat.
Markparket

Berichtdoor Markparket » 03 feb 2010, 04:46

Markparket

Berichtdoor Markparket » 03 feb 2010, 04:58

En hier deel 2:

http://www.youtube.com/watch?v=7GUEuXQCZSc&NR=1

Prachtig!
En weten jullie dat Dhr. Bakker Prins Bernhard heeft gereden?
Markparket

Berichtdoor MAD » 03 feb 2010, 11:41

GEWELDIG!! Om op zo'n manier oud te worden, .......ik zou er voor tekenen.
MAD

Berichtdoor Hans230CE » 03 feb 2010, 14:54

Nee, dan maar lekker de caravan op de camping laten staan en met de W123 de omgeving afstruinen;-)

Een waarheid als een klok Markus, alleen hangt mijn Esterel achter de Spyker, want de Benz heeft geen trekhaak.
Ik zeg altijd, je hebt een 2e thuis adres met een caravan. Een half uurtje werk om hem op tezetten en de voortent/luifel eraan te hangen en je bent klaar voor de aperitief.
_________________________________________________________________________________

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor JantjeV8 » 03 feb 2010, 20:30

Eigenlijk net als met een vouwwagentje dan Hans?? Uitstappen, de klapstoel uitvoeuwen, de koelkast aan de stroomkast koppelen, fles bier ontkurken en in de stoel zitten, ondertussen de vrouw de rest uit laten pakken...
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981

Berichtdoor Hans230CE » 03 feb 2010, 21:56

Het is een tikkeltje groter Jan, en de vrouw krijgt die wanden en het dak echt niet omhoog. Maar als dat gedaan is en de luifel of voortent eraan hangt, is mijn werk idd gedaan en tijd pour un vin blanc, ou bien le Ricard.<br><br>Post edited by: Hans230ce, at: 2010/02/03 21:02

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Keer terug naar Van alles en nog wat....