[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
autoverzekering : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 10:33

autoverzekering

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

autoverzekering

Berichtdoor wallie71 » 04 feb 2010, 15:11

hallo allemaal ik weet niet of dit topic goed staat hier maar ik heb een vraagje waar hebben jullie je auto verzekerd ?
ik vraag dit omdat me eigen verzekering tussenpersoon het zo leuk vind om 12,50 per maand extra te laten betalen om hun zelf overeind te houden dat houd in voor een premie styging van 30% als ik me 3 oldtimers hiermee bereken
dus graag zou ik wat goede verzekeraars met eventueel tussenpersonen die de contracten over willen nemen gaat gewoon om wa verzekeringen wel oldtimer uiteraard

groetjes wallie
wallie71

Re:autoverzekering

Berichtdoor Hans230CE » 04 feb 2010, 16:12

Dag Wally,

Als je even de moeite had genomen en de zoekfunctie, rechts boven, had gebruikt, dan had je net geen 1000 hits over verzekeringsonderwerpen gehad. Allemaal daar te vinden, gaande van maatschappijen tot texaties. Er is via de club een onderzoek gaande om een verzekering met korting te nemen voor de leden.

Je bent wel een tijdje zoet met al dat te lezen.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor wallie71 » 04 feb 2010, 19:13

haha ok ja was nogal boos en heb daar eigenlijk niet aangedacht maar goed thnx voor de tip ga wel even zoeken
wallie71

Berichtdoor Hans230CE » 04 feb 2010, 20:12

Pak er maar een paar pilsjes bij, of een fles ouwe, hahahahaha
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto