[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead welk merk verdelerkap + rotor? : Techniek
Of het veel uitmaakt weet ik niet, maar bij de dealer krijg je wat Mercedes-Benz adviseert… en verder: de een zegt Bosch, de ander Beru / ander merk, enzovoorts.
De dealer is meestal(niet altijd)wat duurder dan de automatrialenzaak maar 2 tientjes lijkt een beetje te optimistisch, 50 euro komt eerst.En wat Leon schreef, Bosch = 1(bij een Bosch-service punt) en Beru= = 2.
bij Brezan kon ik een Facet? krijgen, 55 euro.
Maar ik ga toch voor de bosch denk ik, wat jullie zeggen.
Ava kon het niet bestellen.
Oja, ik moet ook nog een koppelingspedaal rubber hebben, heeft iemand nog wat liggen?
Zou bij de dealer kijken voor het rubber, dat loont 2e hands oid niet
En check ebay voor de verdelerkap als je geen haast hebt, want dat wil nog wel eens 2 weken duren alles bij elkaar.<br><br>Post edited by: majiksimon, at: 2010/01/15 12:40
Ik koop ook alleen nog maar Bosch of BERU of andere A-merken.
Facet en zo kocht ik ook toen ik nog op school zat, maar het spul ziet er meteen al rommelig uit, ik wil het niet meer op mijn auto's hebben.
Hallo Weizengelb..
Ik heb ook een Facet verdelerkap en rotor gemonteerd en de auto loopt er prima op. De Facet kap ziet er trouwens degelijk uit.
De kap die ik vervangen heb bestond uit een dubbele kap;
over de rode verdeler zat nog een zwarte kap. Deze zat gefelst en deze zwarte kap heb ik verwijderd en over mijn nieuwe heen gezet. Ik denk dat het een soort bescherming is tegen vocht. De Bosch kap is volgens mij standaard dubbel, vandaar ook de hogere prijs.