Quinten,
Dit is in Waardenburg, waar we een geluidsscherm langs het spoor gemaakt hebben. In dat scherm zitten vluchtdeuren, maar omdat het spoor op een talud ligt, komt er achter ieder deur een vluchttrap naar beneden en daar waar een sloot zit komt een brug. Mooi werk al zeg ik het zelf, samen met een kraanmachinist van een loonbedrijf ben ik daar aan het werk. Verder niemand aanwezig, dus kan lekker mijn eigen gang gaan en zorgen dat alles af komt. Uitvoerder zit inmiddels op een andere klus, belt af en toe, "ik hoor niets van je, dus ik neem aan dat het goed gaat?" Ik werk al jaren voor hem, dus hij weet hoe ik werk. Bestel zelf de spullen die nodig zijn pas dingen aan daar waar nodig, bij grote ingrepen maak ik foto's van voor en na, die mail ik naar hem toe, dan weet hij ook wat er allemaal speelt. We eten bij een waterzuivering in aanbouw, dat is vlak bij, heb daar ook de nodig uren doorgebracht en dat is van dezelfde aannemer. Maar daar zitten eigen mensen, die komen met dit weer de keet niet uit, te koud, of te nat of het waait. Daar doen wij dus niet aan, eten en gaan, tegen dit weer kun je je prima kleden.
Alleen jammer dat de lokale bevolking ons steeds weer verblijd met "kunst"!
Jaap