[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead omgebouwde W123 in Bremen : Algemene vragen over jouw auto
Gisteren gezien in Bremen op de oldtimer beurs... een omgebouwde W123 met een neus en
een kont van een SL. Mooi gedaan maar ik heb toch liever de orginele.
Ik vind hem prachtig,
Met name de achterkant, een normale W123 T is daar te hoekig als je het mij vraagt.
Als mecedes toen der tijd dit had gedaan met de T....
... was het helemaal niks geworden met de 123. Een SL is een auto uit de jaren 50, de W123 uit eind 70'er begin 80'er jaren. Niettemin wel een knap staaltje werk van de ombouwers.
Prachtig gedaan. Vooral dat "SL...T" vind ik een mooi detail. Alleen die opplak-reflectortjes... was het geld op?!
Die deuren zonder stootstrip doen mij een beetje Amerikaans aan.
Geinig dat het ding nog steeds bestaat.
De shooting brake is een niet zo vaak voorkomende variant zie: http://www.pestalozzi.net/sb/a_index.html <br><br>Post edited by: jan280CE, at: 2010/02/08 22:50