MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 20:25

harde bodem/geen harde bodem

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

harde bodem/geen harde bodem

Berichtdoor Rob » 10 jan 2006, 02:32

Als leek kun je soms zo verschrikkelijk moe worden als je aangewezen bent op de deskundigen.
Het lijkt wel of iedereen alleen nog maar aan geld denkt.
Ik doel nu op mijn 240D tje die bij een tweetal deskundigen op de brug heeft gestaan. De een zegt ach een paar stukjes in lassen en klaar, de ander klopt nog eens met zijn hamer en zegt" hier zit roes in de dorpel en hier ook... ""beter is twee compleet nieuwe dorpels.
Aangezien ik nog wel een jaartje of wat wil doen met de auto weet ik niet meer wat verstandig is.
Wie o wie weet/kan mij een helpen met het bekijken van de onderkant van de auto.

Liefst een beetje in de buurt van Steenwijk/Meppel/Zwolle/leeuwarden

Ik hoor graag

Thanks
Rob
Rob

Re:harde bodem/geen harde bodem

Berichtdoor Desje » 10 jan 2006, 07:48

beste Rop
ik kan allen maar je gelijk geven ik merk ook dat het alleen maar om geld gaat en niets anders, mensen verzinnen soms ook wel dingens. het is zo als je geld hebt dan ben je welkom zo niet dan kan je gaan.
gelukkig kun je ook veel info halen waar je mee ook heel ver kan komen.
mvg
desje
Desje

Berichtdoor Topasbrauner » 10 jan 2006, 18:49

Volgens mij heb ik jou al een adres gegeven....
Topasbrauner

Berichtdoor Kenneth » 11 jan 2006, 23:57

Beste Rob,

Inderdaad dit gevoel heb ik ook vaak genoeg gehad... behalve bij Harrie Puite (www.klasseklassiek.nl). Eerlijk en vooral ook deskundig. Ga eens bij hem langs in Westbroek (Utrecht). Zul je geen spijt van krijgen.

Succes!

Kenneth
Kenneth

Berichtdoor Brammix » 12 jan 2006, 05:45

Twee jaartjes maar? Dan hoef je er echt niet veel aan te doen hoor.

Wel zonde, ik zou er iets meer aan doen. Koop in iedergeval een blik owatrol olie.
Brammix

Berichtdoor BenzBaas » 12 jan 2006, 06:21

Rob, check je berichten ff
BenzBaas

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto