[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
"gas blijft hangen??" : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 01:39

"gas blijft hangen??"

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

"gas blijft hangen??"

Berichtdoor r0bby » 04 jan 2009, 19:01

hallo, ik rij al een aantal maanden probleemloos met mijn 200D, sinds gisteren lijkt het gas te blijven hangen. De toeren lopen bij "in zijn vrij" snel en hoog op, zeer hoog. Als ik schakelen gaat hij gewoon in de versnelling en rij ik als "normaal", echter hoef ik geen gas te geven want dat gaat vanzelf. De gashendel etc gedraagt zich in mijn ogen normaal, alles loop soepel, ook als ik de hendel onder de motorkap gebruik om gas te geven. Voor mijn gevoel zit het in de versnellingsbak(voldoende smering?), zou dat kunnen? Het is vreselijk om bij een stoplicht te staan (o nee verkeerslicht) omdat de toeren omhoog knallen, dus in zijn 1 en dan op de rem staan werkt.Het is niet de hele tijd maar vaker wel dan niet. Ik rij er niet meer mee voorlopig, ik vertrouw het niet, hopelijk heeft iemand tips of raad, waarvoor dank! gr robby (en nog de beste w-123-ensen!!)
r0bby

Re:"gas blijft hangen??"

Berichtdoor Govert » 04 jan 2009, 19:16

<br><br>Post edited by: Govert70227, at: 2010/02/24 15:34
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor r0bby » 04 jan 2009, 21:38

ik start met een sleutel. (wat is een trekstarter? )
r0bby

Berichtdoor Govert » 04 jan 2009, 22:08