[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
impat.nl : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 10:10

impat.nl

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

impat.nl

Berichtdoor W123CE » 22 feb 2010, 00:53

Dag,

heeft iemand van jullie ervaringen met impat.nl? Ze hebben veel spullen kennelijk, maar ik ken het bedrijf niet.

Groeten, Patrick
W123CE

Re:impat.nl

Berichtdoor Patman » 22 feb 2010, 09:45

Wel van gehoord en de site bekeken,maar ben er nooit geweest dus ik kan er weinig van zeggen.
Misschien beter bekend bij leden uit het hoge noorden?
Patman

Berichtdoor Herobert » 22 feb 2010, 10:14

Hallo Patrick,
Als je Impat in Joure bedoelt het volgende, er is een sloperij in Oudehaske en er is de autoverkoop voornamelijk in Mercedes met het het grootste aanbod in de S klasse modellen in Joure.
Van de sloperij weet ik niets, ben ik nog niet geweest.
Ik kom regelmatig in Joure en rij er dan wel eens langs, het aanbod varieert van een uiterlijk met veel plamuur en of roest tot redelijke conditie, daarmee bedoel ik de carroserie.
(bijna)nergens word er een bepaalde conditie van de auto,s geclaimd.

Als je voor een bepaalde auto interesse hebt kan ik er eens langsgaan om een blik erop te werpen.

Als je zelf gaat neem dan iemand mee die er kijk op heeft en laat een aankoopkeuring doen b.v. bij Klasse Klassiek.

Tenslotte word het behoorlijk zeldzaam een W123 te vinden zonder of met weinig werk, tenzij je naar de hele hoge prijsklasse kijkt, die zijn dan vaak al op orde gemaakt.(denk aan laswerk,spuiten etc.)

Veel succes en wijsheid met je zoektocht naar jouw W123 !

W123groet, Robert.
Herobert

Berichtdoor W123CE » 22 feb 2010, 13:36

Dag Robert,

het zou voor mij gaan om een W126SEC (maar dat mag ik hier misschien niet zeggen :-) ). Dank voor je omschrijving van het bedrijf.

Groeten! Patrick
W123CE

Berichtdoor Hans230CE » 22 feb 2010, 14:41

Oei Patrick, das wel een heel anders iets dan de W123, kwijl kwijl

Pas maar op dat ze niet buitenflikkerren hier, hahaha
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto