Heb niet overal foto's van gemaakt soms vergeten.
Het verversen van de automaat gaat als volgt.
Draai aan as van de stuurpomop met steeksleutel tot de inbus van de koppelomvormer voor de opening zit. Bak er onder plaatsen losdraaien en leeg laten lopen en plug weer terug draaien. Dan de plug uit het carter van de bak. Tijdens het leeg laten lopen van de bak uitlaatklem verwijderen die onder de bak zit zodat, je het carter van de bak kan verijderen.
Pas op draai deplug weer terug en houd het carter recht er zit nog best wat ATF in!!! Als je deze hebt verwijderd schroef je met 3 kruiskop schroeven het filter los en plaatst de nieuwe. Nieuwpakking om het carter plaatsen en het carter gelijk matig tegen de bak aan schroeven.
Hier komt het krusiale punt! Je moet het carter van de bak NIET VAST zetten! Maar zo aandraaien dat de pakking net tegen de bak aan zit. Draai je hem wel vast draai de carterpan stuk en je pakking. Tel ook de slagen van de bouten met vast draaien zodat, hij gelijkmatig tegen de bak aandrukt. Uitlaatklem weer vast zetten.
Nu de bak vullen via de Pijlstok van de automaat met een schone trechter met zeef zodat, er geen vuil in de bak kan komen. Niet alles gelijk er in keepen maar rustig aan. Als de juiste hoeveelheid is toegevoegd motor starten en door alle keuze's van de bakselector schakelen met de voet op de rem. Hierna de stan peilen met warme en draaiende motor in stand P.
Dit was de bak helaas geen foto's van de bak. Sorry
Op de foto: En zo gingen we beginnen in de Taxi garage waar ik heb gewerkt als taxichauffeur.
Groet, Arno