Wat een warm welkom weer mannen, leuk
@Benedendijker, Kom maar met die USA 300TD. Heb Max Koot al ingeseint voor een reportage haha.
@Toontje, Ja blijft leuk die reportages maken. Jij kan er ook wat van met Freubel Paradijs! Als dat af is moet je maar weer eens beginnen met die koets 240TD die staat met smart te wachten op je.
@The Withe Rider, Ze is het zeker waard. Ja Het W124 forum zit nog in het verschiet. Zoals je daar hebt kunnen lezen ben ik een pracht van een W124 300TE 3.4 AMG misgelopen. Maar we zoeken rustig door. Absoluut de W123 is voormij wel de Benz der Benzen. Thanks for the warm welkom
@Patman, Ik hou ook van een propere auto net als jij haha. Mijn W123 250 is ooit nieuw geleverd op Michelin de originele ligt nog in de kofferbak als reservewiel ongebruikt. Helaas is dat type niet meer verkrijgbaar. Ben wel tevreden over de Energy Saver. Deze hebben zeer goede rijeigenschappen en zijn erg stil. Nieuwegein weet ik nog wel ja
Ben ook erg tevreden over het poeder coaten heb er ook de velgen van een vriend laten doen en de Putdeksels van mijn W201 2.6 Aut. Nu gebruik ik nooit meer velgen reiniger, sopje en een spons is nu voldoende. Het zijn we lde originele velgen die toen bij mijn W123 zijn geleverd. De nummers staan er nog in.
Groet, Arno