Hoi Leon & majiksimon,
@Leon,
Dank je wel. Dat is we leen heel avontuur op de motor onderweg kwamen we er ook een aantal tegen. Maar ik moet je bekennen dat ik liever in de Mercedes-Benz zit. Lekker droog uit de wind en dan kan je nog eens ee nsigaar op steken hahahaa, Op de motorfiets gaat dat niet lukken. haha... Maar toch op de motor beleef je zo iets heel anders.
@majiksimon,
Heb jou verhaal gelezen over je elende met de Mercedes-Benz Dealer. Ik zou maar eens een brief naar Utrecht schrijven dat helpt echt, vraag maar aan Leon via PM, die voor jou heeft gepost. Hier in Den Haag zijn ze echt super, trekken alles voor je uit de kast en nemen echt de tijd voor je als ze het niet kunnen vinden.
Ik hoop dat je bij de Dealer waar je nu je spullen haalt beter word geholpen.
Ook jij bedankt voor het welkom terug.
We zijn inderdaad geweest ( zomer 2009 ) maar, we hebben vorige week weer besloten en geboekt, daar weer naar toe te gaan.
We hebben het zelfde appartement weer geboekt met het fantastische uitzicht naar Ascona & Locarno.
Nu hoef ik alleen niet zo veel aan de 250 te doen. olie beurt " thats all "
En verder even alles na lopen.
Ja mooi Hé, dat commentaar hahaha,...
En die start motor zou kunnen dat hebben meer leden me al getipt even als de schakelaar van de automaat. dat hij niet in P of N staat.
Thermostaat geen flauw idee???? Zou kunnen natuurlijk.
Groet, Arno