[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead chroom wielkast randen waar te koop : Algemene vragen over jouw auto - 2
Zo kan het ook.
Het belangrijkste is dat je die lijsten er ook makkelijk af kunt halen voor inspectie en schoonmaken.
Om die reden ben ik niet zo voor kitten.
Daar kunnen haarscheurtjes in komen of het verdroogt en dan blijft de zooi juist mooi zitten en kan de boel gaan rotten.
Ruitekit gebruiken,als het moet hang je daar bij wijze van spreken een deur mee in een auto.
Wel goed ontvetten en tijdens gebruik met ontvetter of wasbenzine overtollige kit weghalen en van je handen want het is smerige plaktroep.
Ha ik heb ze vandaag binnen gekregen en ze zien er top uit;
kosten 74 euro incl verz kosten.
Wil binnenkort eerst even een wielkast plekje(beginnend wegwerken)
voor ik ze er op zet.Er zit een rubberen afdichtingsrand bij zo dat er geen troep bij komt.
Waar heb je ze nu besteld?
En wil je eventueel een verslag maken met foto's hoe je ze erop plaatst en welke bevestigingskit je gebruikt?
Ik denk dat ik ze ook wel wil op mijn donkerblauwe 230CE want chroom komt daar mooi tot zijn recht.
Advertentiesw verlopen als ze niet tijdig worden verlengt. Een nieuwe is vaak zo aangemaakt. maar ik ga er vanuit dat Lindtova wel contact heeft gehad met de handelaar.
nu even wat anders gisteren was het mooi weer dus mooie gelegenheid
om de chroom randen te monteren.Ik heb ze gewoon geklemt en het zit muuvast.Boren leek me geen optie.En kitten zag ik ook niet zitten.
zie de foto,s