Nou Beste Benzers,
Het topic 2 leden in 2 dagen gespot! Is weer nieuw leven in geblazen. Het word als een gek gelezen en de reacties komen ook weer op gang haha,.. Is het nog net op tijd gereanimeerd voor het ee nstille dood zou sterven. Ben benieuwd of ik nu nog meer leden aanspoor, zo als we dat in het verleden ook ging en er druk werd gefotografeerd werd met telefoon of wat dan ook.
Nu nog mijn reactie op de reaties
1: Wimada, gaat door naar de volgende ronde, hij heeft als enige van de gene die hebben gereageerd wijzigingen gevonden in de barre toestand waar in de 200D verkeerd!
2: Toontje, logisch dat het een noorderling is als de auto al jaren in de provincie Noord-Holland woont. Dus heeft toon een straf punt hahaha,..
3: Eric 300D, begrijpt het niet, 1 straf punt hahaha,..
4: 300TD W123 Mark, Mark heeft een bonus punt verdient! Zit jij 'm op markplaats of doe ik het hahahaa,...
5: Langeberg, mmm,.... gana de zuiderlingen deze Amsterdamse Benz onderhanden nemem? En word hij door hun gekalafaterd, deze mensen weer blij maken met een nieuwe ouwe W123 200D? In dat geval 10 bonus punten!
)))
6: RM123, Het bericht van RM123 gemist, gelukkig kunnen we editten hier! Rob dat moet je even aan een moderator mailen die kunnen alles zo om zetten
Het is inderdaad mijn hobby haha,...
Zo en nu ga ik weer verder met mijn verslag spioneren in Amsterdam Oud-Zuid.
Groet, Arno ( My name is Bond,.... James Bond! God save the queen!<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2010/02/26 21:48