De overige items die er in de menu's nog bij komen zijn de volgende (met uitleg):
Over de Club (alleen leden)
Hier komen de onderwerpen die uitleg geven over de club, een stukje van 'Wie is wie', de filosofie, waar die vrijwillige bijdrage nou voor is, bijeenkomsten, eventuele tourritten, technische dagen, workshops, etc. Eigenlijk de zaken die de W123 Club zelf aangaan.
Over de Site (alleen leden)
Mijn idee is om het een en ander over de werking van de site hier uiteen te zetten, de eventuele regels als lid voor de club, bijvoorbeeld over het gebruik van het forum (niet schelden enzo , hoe doe je dit en hoe doe je dat (gebruikerspagina aanmaken, een blog entry schrijven, uitleg hoe je een plaatje in het forum plaatst etc.)
Over de W123
Stukje over de historie, technische gegevens, boeken over de W123, manuals, verhalen, maten/afmetingen, modelauto's, feiten/informatie etc. etc.
Documenten/Files:
Hier kunnen leden zelf documenten plaatsen die nuttig zijn voor de clubleden, zoals onderdelen lijsten, schema's, tekeningen, handige foto's, brochures, scans van bijv. artikelen etc. etc.
Foto Gallerij:
Er kan eventueel nog een foto gallery komen, echter is er voor de leden al de mogelijkheid om een gebruikerpagina aan te maken, met tekst en foto's.
Een fotogalerij zou misschien een leuke toevoeging zijn, elk lid zijn eigen foto galerij.
*-*-**-*-**-*-**-*-**-*-**-*-**-*-**-*-**-*-**-*-**-*
Dit zijn de zaken die nu opgebouwd kunnen worden, tevens wel met hulp van anderen natuurlijk. Ik heb na het bouwen van de nieuwe club website mij weer even met andere dingen bezig gehouden, daar dit mij toen behoorlijk wat tijd heeft gekost en ik weer achter kwam met andere werkzaamheden. Na deze technische stilte van mijn kant wil ik nu weer kijken of ik deze resterende zaken op kan pakken en zo de W123 Internet club compleet kan maken.
Sinds de overstap van MSN naar deze nieuwe clubsite is de activiteit enorm gegroeid, we zijn gezakt in ledenaantal, maar dat zegt mij niet zoveel, de mate van activiteit is bepalend voor een grote informatiestroom, zowel voor de zoekers als de verstrekkers. Overigens stromen de nieuwe leden wel binnen zo lijkt, in de afgelopen 10 dagen zijn er 34 leden bijgekomen!
Maken jullie allemaal ook nog even een gebruikerspagina aan? Dat zou de clubsite behoorlijk extra opleuken, als we ook zien wie welke auto heeft met het verhaal erachter! (Zie 'gebruikerspagina's in het W123CLUB.NL menu).
W123 groeten,
Jurgen Stroo
W123 Club webmaster<br><br>Post edited by: jurgen, at: 2006/01/18 08:59