[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
124 killer : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 13:22

124 killer

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

124 killer

Berichtdoor Greccehus1 » 22 feb 2010, 15:57

Mogelijk niet voor deze site, maar we willen toch graag even het ongenoegen spuien over een kerel -of vrouw- die de W124 van mijn broer in de flank heeft geramd, en wel zodanig dat het achterportier zo'n 15cm naar binnen is gedrukt en zelfs het voorportier niet meer opengaat. De dader -met een kleine rode auto met Pools kenteken volgens een ooggetuige (helaas geen verdere gegevens)- reed achteruit uit een parkeervak aan de overkant van de straat waar de W124 filegeparkeerd stond. Kennelijk had hij behoorlijk wat vaart. Uiteraard geen briefje achtergelaten. Daar zit je dan met je schade. Het is nog maar de vraag wat er allemaal uit zijn verband is, want hij stond met de rechterwielen tegen de stoeprand... Mocht iemand een rood wagentje signaleren met een aardige beschadiging aan de achterzijde...

Voor alle zekerheid de volgende link:
http://flickr.com/gp/47777374@N06/4cJ51k

Ik heb gezien dat er redelijk wat mensen dit bericht hebben bekeken. Ik denk dat m.n. mensen uit omgeving Rotterdam van betekenis kunnen zijn.

Alvast veel dank.<br><br>Post edited by: Greccehus1, at: 2010/02/22 18:28
Greccehus1

Re:124 killer

Berichtdoor Greccehus1 » 01 maart 2010, 14:45

Update: nummerplaat is bekend...

http://www.flickr.com/photos/47777374@N06/4398256906

rode Volkwagen Vento
Greccehus1

Berichtdoor Vinnievw » 01 maart 2010, 16:59

De link die je postte doet het niet. Wat is het kenteken en heb je al aangifte gedaan bij de politie?
Vinnievw
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1977
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Greccehus1 » 01 maart 2010, 19:19

Sorry daarvoor. Hier nog een poging:

http://flickr.com/gp/47777374@N06/i8Umw1

Het gaat om een Pools kenteken: CT-6294C

Mijn broer heeft aangifte gedaan; de politie zou er naar uitkijken, maar kon niet veel hoop geven. Het schijnt dat schaderijders die gewoon verdwijnen nogal eens weten te ontkomen. Vandaar deze post, want ik heb geen idee hoeveel ogen we hiermee extra in kunnen zetten, en dit soort 'killers' moet gewoon weten dat er op ze gelet wordt. Iedereen kan een ongelukje hebben (nou ja: ongelukJE...), maar de ander met de brokken laten zitten en er tussenuit knijpen is onacceptabel. Niet dan?

De brutalen hebben de halve wereld, maar zo pikken we weer iets terug.
Greccehus1

Keer terug naar Van alles en nog wat....