Hallo Dames en Heren
ik ben wiebren nieuwenhuis eigenaar van 2 mercedessen en wel een w 114/115 en een W123 maar die 123 komt nog niet op de weg is september van dit jaar pas wegen belasting vrij en dan komt er ook nog een restauratie achter aan word denk ik wel 2007 maar hindert niks hoor ik heb de tijd
een stukje geschiedenis van mij
ik kwam van school met een L.T.S opleinding als machine bankwerker ooit gebruik van gemaakt ik denk het niet mijn vader had een taxi bedrijf waar toen de w 114/115 reeden en de W123 er aan kwamen maar mijn vader zij jij moet eerst maar bij een andere baas aan het werk na veel om zwermingen ben ik in 1982 bij pa in de zaak gekomen want ik had in die jaaren dat ik van school kwam ben ik eerst bij de Mercedes daeler aan het werk geweest had ik wel voordeel bij want pa kocht altijd zijn nieuwe mercedesen bij deze daeler ik kwam op vrijdag en maandag aan het werk en toen i daar een half jaar aan het werk was vroegen ze mij wil je ook naar utrecht voor een opleiding ik zei toen gelijk van ja wat ik daar niet vernield heb willen jullie niet weeten maar 1 ding is zeker ik ben mijn hele leven trouw aan Mercedes gebleven