Beste Benzers,
Het werd eens tijd om die luidruchtige bollengroep te bespioneren.
Dus ben ik in de W123 250 gestapt en dus niet geheel onopvallend even de bollenstreek in getrokken om te kijken of het daar nu echt zulk mooi weer is!
Nou niets is minder waar het was er stervenskoud, winderig en vooral kaal, heel erg kaal zelfs.
Ben ook geen één bollen lid tegen gekomen.
Zelfs niet door heel opvallend met de W123 hier en daar te poseren en voorbij te rijden. Mischien hebben ze me aan zien komen en hebben zij zich verstopt.
Dus moet ik maar weer eens mijn James Bond vermomming uit de kast halen om daar dus incoqnito heel stiekum aan de gang te gaan.
De foto’s spreken voor zich!
Ook dat de contrastren in de bollen streek heel groot zijn Je hebt daat kasten van huizen maar ook een krottenwijk dat pal naast een golf terrein ligt waar je alleen word toegelaten door de balotage commissie als je de Gooise “R†machtig bent!
Lekker decadent golfen naast de krottenwijk. Laten zien dat zij poen hebben!
De bollenboeren naast de bollenrapers
Dit alles is natuurlijk met een knip oog geschreven voor de gene die mij niet kennen!
Veel plezier met het bekijken van de foto’s en het verslag van de bollen spionage.
Groet, Arno
Op deze foto is te zien dat in het echt die bollengoeroes het echt hoog in hun bol hebben!
Kijk naar dat bord TULPEN TE KOOP!
In geen velden of wegen een TULP te zien! Die kan je volgens mij ook alleen maar in Amsterdam krijgen. Daar is een liedje van " Tulpen uit Amsterdam "