door MajikSimon » 27 feb 2010, 22:47
Hoi beste Blastaway, ik had gisteren een heel advies hier getikt met allerlei punten waarop je moet letten.
toen ik het verstuurde kreeg ik een error dat ik eerst moet inloggen.Daarom kun je hier geen lange stukken typen.
ik denk dat je nog niet veel 123's gezien hebt. is dit de 1e? ik zou eerst maar eens een stuk of 10 wagens bekijken in je regio,gewoon om ze te leren kennen.Luister naar de echt goede adviezen van topasbrauner en anderen.
ik snap persoonlijk niet echt waarom zo ontzettend veel mensen bij handelaren zo graag auto's kopen.
Je koopt geen zekerheid. Je koopt een goede auto of niet.Ook goede handelaren hebben soms een slechte auto staan.
Ik zou altijd een aankoopkeuring doen als je zo weinig ervan weet. ik denk dat je overal goede auto's kunt vinden, niet alleen bij handelaren, maar ook bij de mensen waar de handelaren de wagens opkopen, op de grote internetsites etc.
de prijs zegt helaas niet of het een goede auto is. Je kunt er vanuit gaan dat de auto omdat hij duur is ,
wel goed zal zijn ...maar ik raad het je niet aan.
Als je wil weten hoe goed een motor is moet je de compressie meten. Doen ze bij klasse klassiek ook.
Ik denk dat je heel blij mag zijn als je een echt goede 123 vind, dat is hoofdzaak, de rest is bijzaak.
Advies: ga er eerst eens een stuk of 10 bekijken.Lees je in. Kijk op de websites.Als je er 1 vind die wat lijkt doe een aankoopkeuring. Die prijs valt in het niet met de prijzen die nieuwkomers hier betalen voor 123's.
Als ik jou was zoou ik me er eerst meer in verdiepen, en niet specifiek zoeken naar een bepaalde kleur auto,
maar naar een goede auto. Wat vind je van de hulp die je hierboven van Goitzen krijgt? is dat niks?
succes.<br><br>Post edited by: majiksimon, at: 2010/02/28 13:48