[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
montage trekhaak 230TE : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 10:49

montage trekhaak 230TE

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

montage trekhaak 230TE

Berichtdoor Number10 » 19 maart 2010, 15:38

Hallo,

ik heb een trekhaak gekocht voor een 230TE. Hierbij zitten ook 2 verstevegingsbalken/stippen die in de lengterichting van de auto moeten komen te zitten. Kan het zijn dat bij mijn auto deze balken niet nodig zouden zijn? ik zie zo 1 2 3 geen mogelijkheid om ze op de plek te krijgen waar ze zouden moeten komen. ook zie ik geen ruimte voor de plaat dwars op de balken/strippen die vervolgens weer (met het plaatwerk ertussen) wordt gebout aan de trekhaak.

kan iemand mij helpen?

het is een 230TE uit 1981 en ik woon in groningen.

m.vr.gr.
Marcel
Number10
 


Re:montage trekhaak 230TE

Berichtdoor harmsjan » 19 maart 2010, 15:56

Hoi,

Ik had ook een trekhaak gekocht, en had ook twee dwars steunen. geen idee waar deze moesten?

Maar je moet twee grote gaten boren achter de bumper, ter hoogte van de draagbalken die aan weerszijde van de tank zitten. Er zitten waarschijnlijk al twee kleine deukjes op de juiste plek.
als je dat gedaan hebt steek je de dwars stukken erin en kun je zowel in de reservewielkast en aan de kant van je achterruitsproeiervaatje de boel vast maken . hier zijn al wel gaten voor genmaakt.
Succes!


mvg.

Arjan
harmsjan
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 58 gasten