Hallo lotgenoten,
Na een tijdje rondgekeken te hebben op dit forum, en afgelopen week een 230 uit '78 aangeschaft te hebben lijkt het me een mooi moment om me ook eens voor te stellen.
Ik ben Henri, kom uit Brabant, en ben van hetzelfde bouwjaar als mijn W123
Tot afgelopen zaterdag reed ik in een Opel Combo (als 2de auto), maar vanwege de tweede kleine op komst moest er wat anders komen met meer zitplaatsen.
Nu heb ik al een paar maanden rondgekeken naar wat ik wilde, en ik was er eigenlijk al vrij snel uit dat de voorkeur uitging naar een W123, vanwege het model. Ik had alleen mijn vriendin nog niet kunnen overtuigen, tot het moment dat we in een showroom stonden te kijken naar een of ander jappanertje die toevallig naast een W123 geparkeerd stond.
We gingen dus niet met dat jappannertje naar huis
Ik weet dat iedereen zegt dat je meerdere auto's moet testen en vergelijken, maarja.. dit was meteen liefde op het eerste gezicht. Goed gedaan? de tijd zal het leren, haha.
De eerste kilometers heb ik er intussen op zitten, en toen ik vanmorgen ging tanken kreeg ik al gelijk een positieve reactie van iemand die ook stond te tanken.
De auto rijdt in elk geval geweldig, ik ga van de week wel even rotor en verdeler vernieuwen, ik heb het idee dat hij een heel klein beetje inhoudt bij het gas geven met koude motor, misschien helpt dit.
Binnenkort ook nog even een trekhaak monteren, want vergeleken met mijn combo ben ik ik qua ruimte flink op achteruit gegaan. Iemand nog tips waar ik het beste een trekhaak kan kopen, ik hoor van uitlaten wel eens dat deze via duitsland goedkoper zijn, geldt dat ook voor trekhaken?
Groeten Fritske <br><br>Post edited by: fritske, at: 2010/03/22 23:09