[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
apk afgekeurd : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 07:42

apk afgekeurd

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

apk afgekeurd

Berichtdoor rene 115 » 23 maart 2010, 21:11

vandaag mijn 230TE laten keuren.....,alles wat ik op dit forum lees daar heeft de mijne last van. rotte dorpelkoppen,bodemplaten,dorpels enz. ben best wel geschrokken.dus afgekeurd.ben nog even aan het denken wat ik zal doen,een ander of toch.. groetjes rene
rene 115

Re:apk afgekeurd

Berichtdoor The White Rider » 23 maart 2010, 21:57

Da's een tegenvaller kerel. Heb je die T al lang?
The White Rider

Berichtdoor Witte Reus » 24 maart 2010, 09:34

'Balen'!
De 'nacht-merrie' van iedere youngtimer/oldtimer bezitter?! :-(
Sterkte met je keuze(s).
Groet, Rien
Witte Reus

Berichtdoor wwwW123 » 24 maart 2010, 12:45

vergeet niet, dat een wagen best hier en daar rot mag zijn, voordat het echt apk afkeur is! gaatjes hier en daar mag een wagen niet meteen op afgekeurd worden..
je kunt bij de rdw de eisen wel vragen enz.enz.
je kunt ook de wagen apk klaar maken, zonder dat je een perfecte lasrestauratie doet. het is maar wat je wil.
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Mercedennys » 25 maart 2010, 16:30

Hi Rene,

Mijn T was gisteren ook afgekeurd/niet gekeurd voor de APK. In de linkerdorpel onder bleek een gat van 10 bij 10 cm!!! Mijn garage zegt t'is een paar uur werk en wordt weer dichtgelast en daarna getectyleerd.

Dat is het lot van rijden met een klassieker. Elke keer weer afwachten of 'ze' het volgende jaar nog gaat halen. En elke keer bepalen of je erin blijft rijden.

Ach, zolang je het nog steeds een fijne auto vindt, en je geld hebt om te laten maken, dan gewoon laten maken is mijn devies. Vooral de roest is een terugkomend duiveltje...

groet,
Mercedennis
Mercedennys

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto