[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Auto overspuiten? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 21:43

Auto overspuiten?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Auto overspuiten?

Berichtdoor Huub » 22 jan 2006, 16:31

Hoi clubgenoten. Ik rijd nu alweer 3 jaar met erg veel plezier in een W123 wit uit 1978. Een halfjaar geleden is het volledige motorblok gereviseerd. Nu heb ik echter de pech dat de lak niet meer zo goed is en dat de deuren langs de onderranden zijn gaan roesten. Ik Heb hier en daar al eens geinformeerd naar kosten van overspuiten. Ik heb de gekste prijzen gehoord. Hebben jullie hier ervaring mee. Kunnen jullie vertellen of het de moeite en de kosten loont en hebben jullie een goed adres in het midden van het land? De deuren wil ik sowiezo vervangen als ik hem inderdaad laat spuiten dus ook hiervoor houd ik mij aanbevolen!
Huub

Antwoord:Auto overspuiten?

Berichtdoor henkie123 » 23 jan 2006, 00:45

ik heb sinds ongeveer 4 maanden een 300D. <vol trots>, en ik ben ook zeer beniewd wat een keer overspuiten gaat kosten?? vr gr henkie123

ps ik heb het wel over overspuiten in de zelfde kleur
henkie123

Berichtdoor Weizengelb » 27 jan 2006, 13:24

Ik
Laatst bijgewerkt door Weizengelb op 09 dec 2011, 12:12, in totaal 1 keer bewerkt.
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Topasbrauner » 27 jan 2006, 15:48

Hazelaar aan het damsterdiep in groningen spuit hele auto voor 800 euro, alles inklusief.

Wel zelf aanleveren en kaal maken. Dus niet strak, dat doen zij, alleen kaal.

En jongens wat is die 111 toch iets he, daar ga ik nou emotioneel totaal kapot aan...:ohmy: :ohmy: :ohmy:
Topasbrauner

Berichtdoor Rob Holewijn » 27 jan 2006, 19:15

Ja en dat is netjes gebeurt daar in Groningen, ik heb mijn 250T daar laten spuiten.
Ik zie dat onze technische man ook al op dit forum te vinden is.
Het wordt zo langzamerhand een 114/115/123 forum.
Het wordt tijd dat we eens bij elkaar gaan komen.
Rob Holewijn

Berichtdoor henkie123 » 27 jan 2006, 20:22

ja volgens mij word het ook tijd om een keer iets met elkaar af te spreken, maakt me overegens niet uit waar, want ik rij niet voor niks W123
vr gr henkie123
henkie123

Berichtdoor Wiebren240D » 27 jan 2006, 21:39

hallo Dames en heren

ik vind die auto van Mathieu heel mooi eerlijk waar

maar ik denk dat de samen werking met 114/115 snel werkelijkheid is denk ik

groeten wiebren
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam: