[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Auto overspuiten? : Algemene vragen over jouw auto
Hoi clubgenoten. Ik rijd nu alweer 3 jaar met erg veel plezier in een W123 wit uit 1978. Een halfjaar geleden is het volledige motorblok gereviseerd. Nu heb ik echter de pech dat de lak niet meer zo goed is en dat de deuren langs de onderranden zijn gaan roesten. Ik Heb hier en daar al eens geinformeerd naar kosten van overspuiten. Ik heb de gekste prijzen gehoord. Hebben jullie hier ervaring mee. Kunnen jullie vertellen of het de moeite en de kosten loont en hebben jullie een goed adres in het midden van het land? De deuren wil ik sowiezo vervangen als ik hem inderdaad laat spuiten dus ook hiervoor houd ik mij aanbevolen!
Ja en dat is netjes gebeurt daar in Groningen, ik heb mijn 250T daar laten spuiten.
Ik zie dat onze technische man ook al op dit forum te vinden is.
Het wordt zo langzamerhand een 114/115/123 forum.
Het wordt tijd dat we eens bij elkaar gaan komen.
ja volgens mij word het ook tijd om een keer iets met elkaar af te spreken, maakt me overegens niet uit waar, want ik rij niet voor niks W123
vr gr henkie123