door Remigius » 29 maart 2010, 23:00
Heren,
Bedankt voor de complimenten en interesse! Super.
Arno, zou kunnen..klinkt als een rammel/uitlaat doe tikt ja..meestal bij een oneffenheid, anders niets..ik zal naar die stangetjes kijken tzt. HEb eerst afspraak met LPG en het stuurhuis-dan de stuurdemper denk ik. Na het LPG moet ik kijken hoe de vering achter het (niet) houdt..dan kom ik die stang vanzelf tegen:-). btw..Je schreef over Trompstraat...wel ik heb 3 jaar in de Piet Hein gewoont 91-94.
Henk:
Weet niet zeker of ik 185pk heb, ik heb die zwitserse versie, die is gedempt tot 155pk heb ik van Jan begrepen. Vanwege (toen ook al!) milieu.
De remmen e.d. moet ik trouwens ook nog bekijken, maar in principe maak ik me daar geen zorgen om..die hele auto is een project uiteindelijk maar hij is nu al stukken beter dan de 230 ooit was, en verder nu al meer dan goed genoeg voor gebruik. Deze toer naar Mainz was een staande afspraak, dus heb ik het maar gewaagd. Al met al is hij tot en met de nederlandse maximum snelheid goed genoeg. Was echte de Duitse condities die hij net aankan..en daar ga ik nog aan werken dus hehe..
Groeten,
Remy