Goedemorgen John,
Waarschijnlijk ben je al druk in de weer met het vullen van de winkelwagen voor vandaag.
Heb je topic heerlijk onder het genot van een beschuitje door zitten lezen.
Nu ben je er zelf ook achter dat je voor minder dan pakweg € 7.000,- geen goede auto bij een handelaar vandaan haalt.
De mazzeltjes, een mooie en goede harde W123 haal je alleen bij een particulier weg die A: Die geen internet heeft zoals, ik toen de 230E in Stuttgart kocht in 2007, of een autohandelaar die er geen ervaring mee heeft zoals CitroBenz de Rode W123 300D kocht!
De autohandelaren waar jij bent langs geweest zitten allemaal in het oude spul.
Net zoals ik, en meerdere hier op het forum er achter zijn gekomen op foto's is alles mooi. Door de telefoon zijn het ook de meest fantastische wagens. En dan zeggen ze, ik heb er nog nooit wat aangehad! Als ze de wagen lang in bezit hebben zeg ik altijd: Dan hoef ik hem niet want dan krijg ik de alle kosten voor het onderhoud voor mijn rekening omdat, jij er nooit wat aan hebt gedaan!
Heb je gezien via de RDW site dat ze hem nog maar kort hebben, is het gewoon een privé handelaar of er mankeert het eea aan!
Wat je nu doet gewoon tijdelijk in één of ander "Wijvenkarretje rijden" (M121) kopen een paarmaanden voor schut rijden en je kans afwachten is het beste wat er is. Helaas heb je door je werk te weinig tijd en zeker als zelfstandig ondernemer om eens in het zuiden van Duitsland te gaan neuzen. Ja want je moet er gewoon heen. Zelf heb ik ook al via Mobile.de, het eea gezien en voor nop naar die heimat gestuurd!
Trek er een paar maanden voor uit. Wij zijn ook al heel lang op zoek naar een W124T op benzine maar nog steeds niet gevonden. Bijna eentje in December/Januari maar, krijg ik niet de juiste foto's ga ik echt het risico niet nemen om weer honderden kilometers te maken voor niets! Die ervaring heb ik al.
Succes met het vinden van de voor jou geschikte Mercedes-Benz.
Groet, Arno
<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2010/04/08 08:37