[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Radiateur lek : Techniek
Mijn radiateur van mijn 280E lekt sinds een paar dagen aan de bovenkant koelvloeistof,nu is mijn vraag;heeft iemand (goede) ervaringen met dat goedje wat je in de vuldop giet wat lekkages afdicht?Of kan ik beter maar meteen een nieuwe radiateur monteren?Misschien heeft iemand er nog eentje liggen?
Hallo Jouke, ik heb niks liggen, maar bij een lekkage helpt maar één ding: vervangen. Volgens mij vind je wel wat tips als je de zoekfunctie rechtsboven gebruikt. Als je zoekt op 'koeling' of 'radiateur', dan moet je een end komen!
Dat "goedje" , ook wel een pil genoemd, is en blijft een lapmiddel en kan zelfs een verstopping veroorzaken,net wat Roel al zei: gewoon vernieuwen die radiateur.
Ja jullie hebben gelijk,tis maar een tijdelijke oplossing zo een 'pil',daar heb je dan inderdaad ook niks aan.
Ik zal op zoek moeten naar een nieuwe dus .... als iemand er nog een heb liggen dan hoor ik dat graag!