Ik had al een poosje gezocht in Spanje, paar keer te laat, auto al verkocht. Anderen gebeld en die spraken geen letter Engels en ik totaal geen Spaans, en op mail zijn ze niet zo happig.
Deze auto stond me erg aan, dus gebeld. In het engels, maar de hoorn werd er op geknikkerd. Nog een keer dan, voice-mail, hmmm jaja. Volgende dag nog een mail. Geen reactie. Dan maar mijn tekst vertaald in het Spaans en nogmaals op de mail en ge-smsd. En ja, een reactie, zo'n volhouder moest wel een serieuze klant zijn.
Vervolgens kwam er goede communicatie op gang en binnen een paar dagen werd een ticket geboekt. Een enkeltje Madrid dus.
Vrijdagochtend weg, zaterdagmiddag weer thuis. De auto ziet er prima uit, Modelpflege een jaar of 6 geleden ondergaan. Glanst prachtig, wel wat krasjes en deukjes van andermans deuren e.d. Ik ben ook gevallen voor de kleur, Nautical Blue.
lauw lederen interieur, barst van de opties en loopt als een tierelier. Dus koop rond gemaakt en laagvliegen retour richting Holland.
Wat een tocht. 1703km verder, een prachtige ervaring die gelukkig goed afloopt, en voldaan.