MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 19:37

PPO en besmeurde achterklep

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:PPO en besmeurde achterklep

Berichtdoor drentie » 18 jan 2006, 08:38

moi bijna buurman k denk dat wij op fries na alle nederlandse talen wel een beetje beheersen maar is ok jurgen k zal dr om denken heb ook met dat spuitbusje de ,toets weer gangbaar gemaakt en laat t hierbij ga me weer verdiepen in de andere ppo onderwerpen en vooral wat meer in de 300D want die word hoop k deze week nog apk gekeurd en dan heb k nog wel n aantal dingen te vragen verwacht k ,,de groeten,,
drentie

Antwoord:Re:PPO en besmeurde achterklep

Berichtdoor Brammix » 06 feb 2006, 16:21

Yep spiritus gaat heel goed. Kep net mijn eigen besmeurde vuldop/spatbord gereinigd. Zonder veel moeite gaat dat heel goed.
Brammix

Antwoord:Re:PPO en besmeurde achterklep

Berichtdoor Reinout » 06 feb 2006, 19:40

Jurgen,

Wat goed helpt is remmenreiniger. Volgens de Brezan is dit niet schadelijk voor de lak.

Ikzelf heb trouwens nergens last van. M'n auto wordt bij de tankdop wel heel smerig, op de achterklep niet. Met gewone zeep (driehoek) ging het er bij mij makkelijk af. M'n Benz is wel net opnieuw gespoten (helaas niet netjes), hij is overal nogal makkelijk schoon te maken.

Reinout
Reinout

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto