[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
APK afmelden : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 12:59

APK afmelden

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

APK afmelden

Berichtdoor Antoontje » 12 apr 2010, 16:37

Mijn W115 is nu ruim twee weken geleden goed gekeurd.
Als ik kijk in het kentekenregister van de RDW staat de verval datum van de vorige APK er nog steeds (9 april 2010). Omdat deze datum reeds is verstreken begin ik mij zorgen te maken om een boete of iets dergelijks

Ik heb uiteraard mijn APK keurings bewijs altijd bij me. Ik heb ook even het chassisnummer gecheckt. en dat klopte wel. APK zou tot 9 april 2012 moeten zijn. Heeft iemand een idee of ik mij zorgen moet maken? of dat de garage is vergeten af te melden? of duurt het altijd een paar weken voordat het in het kenteken register word opgenomen?

Het Kenteken is ovrigens 09-97-ZA.
Antoontje

Re:APK afmelden

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 12 apr 2010, 16:50

kijk nog eens op de site van rdw er staat verval datum 09-04-2012

groetjes Arjan
Adrieaantjuhh

Berichtdoor Semrick » 12 apr 2010, 16:50

Je hoeft je geen zorgen te maken.
Als ik hem opvraag op de RDW-site dan staat hij gewoon tot 2012 als APK gekeurd. ;-)
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Antoontje » 12 apr 2010, 16:59

Aha, daar zit het verschil. Ik keek op de site van "autoweek.nl" daar kun je ook gegevens raad plegen, daar geven zo ook veel technische gegevens erbij (bij nieuwere auto's erg handig). Blijkbaar update deze site alleen zo nu en dan.
Bedankt voor jullie speurwerk.

een hele opluchting

Antoon
Antoontje

Keer terug naar Van alles en nog wat....