Hallo,
Ik heb en probleem met de auto er is iets mis met de onsteking maar ik weet niet wat het is.
de auto loopt al en hele tijd op 2 soms 3 poten, de motor is gereviseerd er zit en nieuwe boboine op nieuwe verdelerkap, verdeler, kontaktpuntje, bougie kabels, bougies en ga zo maar door, nu heb ik er eergisteren nieuwe bougies in gezet en hij liep als de brandweer ik heb em even warm laten draaien, warm liep hij ook mooi. de volgende dag wou ik hem even buiten wassen dus motor aan, en ja hoor hij liep weer net zo beroerd als eerst. ik weet niet meer waar ik het zoeken moet ik heb en lamp om te kijken of de onstekingstijd goed staat en als ik die aansluit dan vonken alle bougies onregelmatig, dat wil zeggen soms wel soms niet. (de auto rijd nog niet op de weg, opknapfase) maar eergisteren dus toen ik er nieuwe in had gezet deed hij het wel weer mooi maar en dag later was het weer mis. weet iemand van jullie mischien wat zoiets kan veroorzaken? hij loopt nu dus wel op 4 cilinders maar alle bougies vonken soms wel soms niet.
Alvast bedankt
Mvg Wolter