Het is nu 24 nov 2024, 10:41
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door Gerwin » 14 apr 2010, 21:28
Goede avond,
Mijn windvanger rechts naast de voorruit raakt los, het gaat om de zwarte kunststof strips. Gezien mijn auto over gespoten is vraag ik me af of deze gekit of met klemmetjes moeten zitten. Momenteel zit er niets onder, iemand een idee hoe dit hoort vast te zitten? Windvangers zijn aangegeven op bijgevoegde foto
Mvg Gerwin,
-
Gerwin
-
door drieske » 14 apr 2010, 22:49
Gebeurd dus wel vaker, ze hebben er bij de MB-dealer een speciaal stukje gereedschap voor om ze weer op de glimmers te tikken; ze zitten dus geklemd. Als ze een paar X los zijn geweest klemmen ze niet meer zo goed en kan je ze eventueel lijmen met zwart ramen kit. ff overdwars een stukje tape erover(op meerdere plaatsen) totdat 't droog = en dan ook niet gaan rijden.--Succes!--
-
drieske
- Platinum Boarder
-
door Gerwin » 15 apr 2010, 10:50
Bedankt, daar heb wat aan. Ik zag ook al een soort doorgedrukte knobbels zitten, maar dat is lang niet genoeg meer om op te klemmen. Vanmiddag maar aan de gang met ramen kit.
Groet Gerwin
-
Gerwin
-
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur