Beste Forumleden,
Ik ben Sije.
Een half jaar geleden ben ik, samen met twee vrienden, begonnen met het klussen aan oldtimers. Het begon allemaal met een opel D-kadett. Deze moesten we helaas naar de sloop brengen. Na samen een technische autocursus gedaan te hebben, kwam de Mercedes 280CE (uit 1982) van een van mijn vrienden ten tonele. Een prachtige 6 cylinder! Ik wilde natuurlijk niet achterblijven en was vastberaden om een W123 aan te schaffen.
Sinds een kleine maand ben ik dan ook de trotse bezitter van een 200D uit 1981. Deze auto is net zo oud als ik (29 jaar)! Het is een opknapper die wat aandacht vraagt en ook verdient! Ik wil in mei starten met een opknapbeurt. Het leek me daarom niet onverstandig om een w123-club op te zoeken.
Ik heb al veel mooie projecten gezien en gelezen. Ik leer iedere dag bij!
In het dagelijks leven ben ik zelfstandig werkzaam als film/videomaker. Voor een indruk kun je naar mijn website gaan: www.sijekingma.nl Ik maak films voor bedrijven en instellingen en combineer dat met het maken van eigen films. Wellicht krijgt mijn 200D ook eens een rolletje.
Veel succes met jullie projecten en activiteiten. Ik ben hier zeker vaker te vinden. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groeten,
Sije Kingma
<br><br>Post edited by: Soipin, at: 2010/04/15 14:32