[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4822: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
Eindelijk begint het weer....F1 ! : Van alles en nog wat.... - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 11:00

Eindelijk begint het weer....F1 !

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Re:Eindelijk begint het weer!

Berichtdoor Quinten » 18 apr 2010, 11:50

Nou arno, ik ben de hele ochtend weggeweest dus jou info heb ik als eerst, leuk dat button heeft gewonnen.
Dan ga ik nu op internet kijken hou de race was en vanavond de samenvatting bekijken.
Quinten

Berichtdoor Motormongool » 18 apr 2010, 11:58

Motormongool

Berichtdoor Quinten » 18 apr 2010, 18:23

O.k. dat is een goeie, alleen was ik vanmiddag ook niet thuis, volgende keer iets om rekening mee te houden.
Quinten

Berichtdoor Roel280€ » 18 apr 2010, 19:56

Vandaag naar De Arena. Ajax-Heracles, 4-0. Prachtige wedstrijd!!! Helaas voor Ajax deed FC Twente ook goede zaken...
Roel280€

Berichtdoor 250petrolgrun » 18 apr 2010, 20:29

Zeg Panda rèdâh! Is dit nie een beitje off taupic? Ut gaat hieâh auvâh ech snelle âhtaus!

Groetuh, Arreno

250petrolgrun

Berichtdoor Quinten » 18 apr 2010, 20:34

HÉ HÉ HÉ HÉ Het gaat hier over de F1, voetbal wekt veel te veel strijd!!! onder elkaar.
Het forum begint net weer een beetje te bekoelen.

En dan ook nog eens partij kiezen voor het team dat ik het meeste haat!!!!!!!!!!!!!!
O Pas op ikke,.................zie je nou daar ga ik al @!@!##@!@! fraulein-----LIEFFFFFJE!!!!!!! plak mijn vingers vast!!!!

Hoi ik ben irma, de vrouw van Quinten,.. ik heb Quinten vastgebonden in de badcel en hoop dat hij er vanavond nog uit kan komen.
Quinten

Berichtdoor Motormongool » 18 apr 2010, 20:36

Motormongool

Berichtdoor Quinten » 18 apr 2010, 20:43

Nou lekker dit zeg nu is hij dwars door de muur van de badcel in de slaapkamer terechtgekomen,..ga nu maar 112 bellen.

Groeten
Irma
Quinten

Berichtdoor Quinten » 07 mei 2010, 17:15

Zo 3 weekjes TBS doet een mens goed!!

Het F1 circus inmiddels in spanje aangeland en vandaag was er een vrije training, Schoenmaker heeft een flink ge-update auto met een langer chassis en een schoorsteen op de motorkap incl f-duct, en het lijkt te werken hij is in v1 en v2 3de geworden.

Nico hülkenberg klapte er nog mooi vanaf: http://www.youtube.com/watch?v=a9p4xoYyBgU

Schoenmaker:
<br><br>Post edited by: Quinten, at: 2010/05/07 17:18
Quinten

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 mei 2010, 17:20

Hee Quinten,

Hoe is het met de badkamer? Veel schade?
En Irma? zijn jullie nog samen?

Het is inderdaad afzien 3 weken zonder F1, lijkt de winterstop wel!
Ga nu even je filmpje van Nico bekijken.

Groet, Arno
250petrolgrun

Berichtdoor Quinten » 07 mei 2010, 17:26

@ Arno, nou die badkamer was niet zo erg, maar aan de andere kant in de slaapkamer hing een Breughel,...dwars er doorheen, zonde natuurlijk.
En ja we zijn nog samen en de kinderen zijn ook gebleven.
Quinten

Re:Eindelijk begint het weer F1.

Berichtdoor Motormongool » 07 mei 2010, 19:02

Ook ik ben blij dat er weer een F1-race aan zit te komen, 3 weken zonder is toch wel erg lang.
Deze maand nog maar liefst 3 GP-races, waaronder mijn absolute hoogtepunt van de kalender: Monaco op 16 mei, fantastisch !! En ja, ik blijf een fan van Schumi, en die doet altijd wel wat leuks daar.

Gelukkig is dat debielenspelletje met 22 jokers (die ter compensatie van beperkte verstandelijke vermogens véél teveel verdienen) en 1 balletje met 2 doeltjes weer fff voorbij, dus kan ik me eindelijk op wat beschaafder sporten richten. De afgelopen weken genóten van urenlang Snooker kijken bij de BBC (soort van kijken naar het groeien van grassprietjes, héérlijk ;-)

Normaal ga ik er op zondag met de cabrio op uit, maar het is gewoon te koud en te nat in dit rare land :-(

Post edited by: Motormongool, at: 2010/05/07 19:05<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2010/05/07 20:49
Motormongool

Re:Eindelijk begint het weer F1.

Berichtdoor 250petrolgrun » 08 mei 2010, 00:55

@ Quiten, Wees maar blij dat het geen Picasso was daar is geen staatslot tegen op gewassen!

Gelukkig maar dat het hele gezin van Papa houd. :)

@ MoMo, Ik heb ook helemaal nix met FOESBAL! &#&$^@#*(@ Dat wekt alleen maar agressie op!

Nog een paar uurtjes en dan,.... Eindelijk begint het weer!

Groet, Arno
250petrolgrun

Re:Eindelijk begint het weer....F1 !

Berichtdoor Quinten » 08 mei 2010, 15:12

Nou weer 2 red bulls op 1 en 2 en MSC voor de eerste keer sneller dan Rosberg.

POLE VOOR WEBBER:

1 M. Webber Red Bull 1:19.995
2 S. Vettel Red Bull 1:20.101
3 L. Hamilton McLaren 1:20.829
4 F. Alonso Ferrari 1:20.937
5 J. Button McLaren 1:20.991
6 M. Schumacher Mercedes Grand Prix 1:21.294
7 R. Kubica Renault 1:21.353
8 N. Rosberg Mercedes Grand Prix 1:21.408
9 F. Massa Ferrari 1:21.585
10 K. Kobayashi Sauber 1:21.984

11 A. Sutil Force India F1 1:21.985
12 P. de la Rosa Sauber 1:22.026
13 N. Hulkenberg Williams 1:22.131
14 V. Petrov Renault 1:22.139
15 S. Buemi Scuderia Toro Rosso 1:22.191
16 J. Alguersuari Scuderia Toro Rosso 1:22.207
17 V. Liuzzi Force India F1 1:22.854

18 R. Barrichello Williams 1:23.125
19 J. Trulli Lotus F1 1:24.674
20 H. Kovalainen Lotus F1 1:24.748
21 T. Glock Virgin Racing 1:25.475
22 L. Di Grassi Virgin Racing 1:25.556
23 K. Chandhok HRT F1 Team 1:26.750<br><br>Post edited by: Quinten, at: 2010/05/08 17:29
Quinten

Berichtdoor Quinten » 09 mei 2010, 17:54

Webber heeft zijn eerste overwinning van het seizoen, hij is nu de 4de winnaar in 5 race's:

1 M. Webber Red Bull 1:35:44.101
2 F. Alonso Ferrari + 24.065
3 S. Vettel Red Bull + 51.338
4 M. Schumacher Mercedes Grand Prix + 62.195
5 J. Button McLaren + 63.728
6 F. Massa Ferrari + 65.767
7 A. Sutil Force India F1 + 72.941
8 R. Kubica Renault + 73.677
9 R. Barrichello Williams + 1 ronde(n)
10 J. Alguersuari Scuderia Toro Rosso + 1 ronde(n)
11 V. Petrov Renault + 1 ronde(n)
12 K. Kobayashi Sauber + 1 ronde(n)
13 N. Rosberg Mercedes Grand Prix + 1 ronde(n)
14 L. Hamilton McLaren + 2 ronde(n)
15 V. Liuzzi Force India F1 + 2 ronde(n)
16 N. Hulkenberg Williams + 2 ronde(n)
17 J. Trulli Lotus F1 + 3 ronde(n)
18 T. Glock Virgin Racing + 3 ronde(n)
19 L. Di Grassi Virgin Racing + 4 ronde(n)
Niet gefinisht
20 S. Buemi Scuderia Toro Rosso + 24 ronde(n)
21 K. Chandhok HRT F1 Team + 39 ronde(n)
22 P. de la Rosa Sauber + 48 ronde(n)
23 B. Senna HRT F1 Team + 66 ronde(n)
24 H. Kovalainen Lotus F1 + 66 ronde(n)
Quinten

Berichtdoor 250petrolgrun » 17 mei 2010, 09:27

Goedemorgen,

Het is er even niet van gekomen een bere druk weekend met de taxatie en verzekeringsdag, dan ook nog GP kijken. Pff het valt allemaal niet mee.

Ik was bang voor weer een dure optocht door het Prinsdom Monaco.
Niets was minder waar ik heb genoten van begin tot eind!

Het meest hilarische moment van de race was voormij dat Rubens Barichello nadat hij een Williams had afgeschreven zijn stuur naar het asvalt verwees à €25.000,- En dat Lewis Hamilton hem meenam onder de voorvleugel Hahaha,.... Geweldig stukje leed vermaak!

Toen de klap werd herhaald met het geluid wat bij de crash hoorde merk je pas echt hoe hard het gaat en hoe groot de impact is.

En Jarno Trulli had al jaren uit de Formule 1 verbannen moeten zijn zondag had hij bijna Karun Chandok onthoofd! In het verleden heeft hij meer bedenkelijke acties uitgehaald!

Onze Reichs Deutscher Herr Schumacher liet zig ook weer van de onsportieve kant zien!
Gelukkig heeft hij terug gezet naar de 12 plaats. Dus zonder punten!

Ik ga de race nog een keer kijken! Heerlijk zo'n HDD recorder. :))

Groet, Arno

Op de foto de Reichs Deutscher,..

250petrolgrun

Berichtdoor Hansaplast » 17 mei 2010, 11:36

250petrolgrun wrote:
[quote]Goedemorgen,

Het is er even niet van gekomen een bere druk weekend met de taxatie en verzekeringsdag, dan ook nog GP kijken. Pff het valt allemaal niet mee.

Ik was bang voor weer een dure optocht door het Prinsdom Monaco.
Niets was minder waar ik heb genoten van begin tot eind!

Het meest hilarische moment van de race was voormij dat Rubens Barichello nadat hij een Williams had afgeschreven zijn stuur naar het asvalt verwees à €25.000,- En dat Lewis Hamilton hem meenam onder de voorvleugel Hahaha,.... Geweldig stukje leed vermaak!

Toen de klap werd herhaald met het geluid wat bij de crash hoorde merk je pas echt hoe hard het gaat en hoe groot de impact is.

En Jarno Trulli had al jaren uit de Formule 1 verbannen moeten zijn zondag had hij bijna Karun Chandok onthoofd! In het verleden heeft hij meer bedenkelijke acties uitgehaald!

Onze Reichs Deutscher Herr Schumacher liet zig ook weer van de onsportieve kant zien!
Gelukkig heeft hij terug gezet naar de 12 plaats. Dus zonder punten!

Ik ga de race nog een keer kijken! Heerlijk zo'n HDD recorder. :))

Groet, Arno

-Chandhok reed over het stuur op het asfalt en pikte deze op.
-Schumacher voerde slechts uit wat Ross Brawn bedacht had, hoezo "Reichs Deutscher"?
-Op basis van 40.13 in het reglement is later bepaald dat Schumacher 20 strafseconden gekregen heeft, de beslissing van het team werd in enkele seconden genomen.
Hansaplast

Berichtdoor Quinten » 17 mei 2010, 14:40

Ja het was weer een leuke race, hoewel ik hem weer niet live heb kunnen zien helaas, wel op de radio daar wordt door gebrek aan voetbal veel aandacht besteed aan f1 door langs de lijn.
Erg sterk van alonso om van de 24de plaats gewoon 6de te worden, en hahaha wel zo'n typische schumacher aktie om de mazen van de wet op te zoeken, niemand haalde opdat moment in behalve.....MSC.
Jammer dat button zo'n pech had.
Quinten

Berichtdoor 250petrolgrun » 17 mei 2010, 14:45

@Pleister, Je hebt gelijk!

Heb ergens een stukje van de BBC opgepikt en daar deed Ros Brawn het woord dat hij zijn rijders de opdracht had gegeven. Hij had ook foto's bij de hand van de groenevlag en het groene licht wat door Charlie Whiting van Race Control word bediend! Dat der Reichs Deutscher nog achter Alonso reed! Plus een copy van de tijden!

En ik noem hem een Reichs Deutscher, omdat hij dat is!

Groet, Arno

250petrolgrun

Berichtdoor Hansaplast » 17 mei 2010, 16:28

Er bestaat controverse rond verschillende manoeuvres van Michael Schumacher en rond tactieken van zijn verschillende teams. Desondanks werd Schumacher zeven keer wereldkampioen en heeft nog vele andere records op zijn naam staan. Volgens de FIA Formule 1 website is hij "statistisch de grootste coureur die de sport ooit gezien heeft". Hij is de enige Duitser die ooit wereldkampioen in de Formule 1 is geworden.
“Reichsdeutsche“ was tussen 1871 en 1945 de informele naam voor de inwoners van het Duitse rijk. Ondertussen is het 2010, hier heeft Michael Schumacher dus niets mee te maken.

Hansaplast

VorigeVolgende

Keer terug naar Van alles en nog wat....