@Martijn_200D Je hebt een mega shot geschoten van die Bolhoed die zie je niet veel meer rijden!
@Bob250stein, Jij bent ook leekr bezig geweest in de wijk! hahaha.
)
Beste Benzers,
Heb vandaag een Rond je gemaakt. Namelijk Den Haag - Eindhoven - Utrecht - Den Haag.
Ben gereden via de A12, A13, A20, A16, A58 en A2 omvervolgens weer via de A2 en de A12 Weer in Den Haag te geraken.
Hoeveel W123's ben ik tegen gekomen?
Hier het verrssende Antwoord: Slechts 1.
Nu heb ik in eens het idee dat, de W123 schaars gaat worden en de roest duivel de nu ineens hard heft toegeslagen bij afkeur APK! Het zullen wel weer waanideën zijn. Maar één ding is zeker ik kom ze minder tegen dan 2 jaar geleden!
Dus plaats ik nu maar een foto of 5 van 1 auto en ik had er zoveel willen spotten vandaag.
Maak er wel weer en mooi verhaal van haha,..
Groet, Arno
Op de A12 terhoogte van Bodegraven reed ik een W123 230C voobij en ik was zo teleurgesteld dat ik er geen één op d fot had genomen dat ik even dacht laat ook maar!
Maar al snel kwam het stemmetje in me hoofd wat zij: DOEN! ( Nee het was niet, Natasja Froger, Maurice de Hond of Frans Bouwer )
Dus heb ik metussen 2 vrachtwagens gewurmd en wachte tot hij naderde om de foto's te schieten!
In de spiegel komt hij eindelijk,.....