[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
knarsend schrapend geluid rechter achteriel : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 23:55

knarsend schrapend geluid rechter achteriel

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

knarsend schrapend geluid rechter achteriel

Berichtdoor wallie71 » 24 apr 2010, 13:47

hallo allemaal sinds een korte tijde een knarsend schrapend geluid rechter achterwiel.dacht eerst aan me remblokken/schijven dus auto opgekrikt en wiel er af maar zien er nog redelijk uit en hoor daar ook het geluid niet uit komen. het geluid komt meer vanuit binnen uit wat zou dit kunnen zijn me wiellager? of de steekas kan namelijk niet goed het verschil horen of het uit 1 van de 2 komt is het ook mogelijk om de steekas opnieuw in te vetten of moet dan alsnog alles uit elkaar?
wallie71

Re:knarsend schrapend geluid rechter achteriel

Berichtdoor Wiebren240D » 24 apr 2010, 18:44

Hallo Wallie71

ik denk dat je het beste even bij de jongens in Pijnacker langs kunt rijden.
die zetten jou auto denk ik wel even op de brug en gaan kijken wat er aan de hand is.
want het kan een steek as zijn maar het kan ook een diffrentieel zijn of een wiellager zeg het maar dat geluid moetje je als kenner horen dan weet je het gelijk.

met de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor wallie71 » 24 apr 2010, 18:53

ok dat kan ik idd doen maar diffrentieel is het zeker niet want bij het andere wiel doet ie het niet en het komt toch echt uit het gedeelte waar het wiellager zit is dit trouwens makkelijk te vervenagen nog speciaal gereedschap nodig hiervoor?
wallie71

Berichtdoor wallie71 » 26 apr 2010, 11:21

waar zit de club in pynacker en welke mensen van deze site komen daar ook?
wallie71

Keer terug naar Techniek