MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 04:57

witte 200 sedan van 81 met verhaal

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

witte 200 sedan van 81 met verhaal

Berichtdoor johan van beek » 07 mei 2010, 16:01

hallo mijn naam is johan ben pas lid van de w123club wil je wat vertellen over mijn auto
heb een W123 van 81 een witte 200 sedan staat 155 op de teller heb hem nu 2 jaar , heb nu 30.000 gereden wil binnenkort
fotos van mijn auto op de site opzetten , hij is nu naar de spuiter heb hem aan de onderkant laten behandelen
en laat hem helemaal spuiten ,was van tevoren al een strakke auto op een paar plekjes
na , heb er alle boekjes bij, hij was van 86 tot 2006 geschorst , man uit duitsland had de wagen
nieuw gekocht en 6 jaar met gereden , hij overleed plotseling had van tevoren een afspraak met zijn vrouw
gemaakt als er ooit iets gebeurde dan mocht de vrouw de wagen niet verkopen , de vrouw had nog 20 jaar geleeft
zodoende dat hij 20 jaar geschorst is geweest
de wagen is eind mei klaar bij de spuiter ,als het zover is zet ik de fotos van het spuiten op de site, hoop dat
de rit van 30 mei kan halen hoop jullie voldoende te hebben geinfromeerd gr johan
johan van beek

Re:witte 200 sedan van 81 met verhaal

Berichtdoor Patman » 07 mei 2010, 16:11

Ben erg benieuwd!

Gr.Patrick
Patman

Berichtdoor johan van beek » 07 mei 2010, 16:23

patrick heb je fotos van je auto gezien een hele mooie kleur de kroonvelgen passen ook heel mooi onder jouw auto
die van mij ziet er aan de binnen zijde ook zo uit als die van jouw ook blauwe bekleding
en automaat heb er ook kroon velgen onder gehad vond het niet zo mooi onder de mijne heb nu de standaard wieldoppen
wel met banden met witte rand gr johan
johan van beek

Berichtdoor Motormongool » 07 mei 2010, 18:54

Johan, omdat jouw toestenboard blijkbaar geen punten heeft, is jouw verhaal eerlijk gezegd een beetje lastig te lezen.
Begrijp ik het goed en had de auto bij aanschaf in 2008 (155-30=) 120.000 km gereden in de 6 jaar dat de eerste eigenaar er zelf in gereden heeft van 1981 tot 1986 ?

Post gauw wat foto's, want ook ik ben erg benieuwd :-)
Motormongool

Keer terug naar Even voorstellen