MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 21:11

Hoe vriendelijke zijn W123 rijders

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Hoe vriendelijke zijn W123 rijders

Berichtdoor Pietje » 07 mei 2010, 19:52

hahha. Grappig. het lijkt wel of motorrijders inderdaad meer 'ontzag' hebben voor de W123.
Zo stond ik ooit eens met mijn coupé,...God hebbe zijn ziel, voor het stoplicht op een zomeravond.
Ik had alle ramen open en zat lekker te chillen.
komt er een Harley Naast me gezoefd en staat naast me stil. Ik kijk naar zijn prachtige chroom, hij naar het mijne. Vervolgens keken we mekaar aan en beiden moesten glimlachen. 'OOK MOOI!' riep hij e stak zijn duim op.

Mn dag kon niet meer beter worden, dan geniet je pas écht!
Pietje

Berichtdoor Quinten » 08 mei 2010, 13:35

Ik heb met de motor ook wel eens dat ik niet terugzwaai, meestal op een slingerend landweggetje ga ik echt mijn klauw niet van het stuur afhalen en m'n been uitsteken vind ik ook eng, je merkt het ik ben een echte mooiweer/zondag motorrijder hahahaha

En met de MB is het anders, iemand die zijn mb als een oltimer liefhebber rijdt groet meestal wel en iemand die zijn mb als gebruiksvoorwerp/werkpaard gegbruikt meestal niet.<br><br>Post edited by: Quinten, at: 2010/05/08 13:36
Quinten

Berichtdoor The White Rider » 08 mei 2010, 16:54

Hier in België is een W123 eerder een ouwe ketel dan een klassieker dus handjes gaan niet snel omhoog.

Mijn vrouwtje was daarstraks op pad met de 280E en kreeg aan de lichten duimpjes omhoog van een stel Johnny's in een Seat Ibiza. Maar was dat nu om de wagen te doen of ... ;-)
The White Rider

Berichtdoor mjjager2 » 14 mei 2010, 22:03

Geen probleem hier in provincie Groningen, er rijden hier diverse types W123/W114/W107 rond en wie ik ook tegen kom gaat het handje of duimpje omhoog.

GR Meindert.
mjjager2

Berichtdoor Distelgrün » 15 mei 2010, 08:12

Ook in Friesland ben ik aangenaam verrast door het grote aantal mensen in W123 - en ook de (iets) oudere types - die vriendelijk groet! Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht toen ik 'm kocht, maar het is een plezierige bijkomstigheid. En uiteraard groet ik vriendelijk terug als 't ff kan!
Distelgrün

Re: Hoe vriendelijke zijn W123 rijders

Berichtdoor Jan123T » 22 maart 2011, 18:19

Tja, hoe vriendelijk zijn W123 rijders ?
Wat mij opvalt is dat ik bijna altijd wordt gegroet door een mede ‘T’ rijder en lang niet altijd door een ‘gewone’ W123 ;-) jaja dit zal wat losmaken denk ik…

Nou weet ik natuurlijk niet hoe dat zit met de niet ‘T’ oftewel de sedan rijders omdat ik daar nog nooit in gereden heb.
Ben daar wel benieuwd naar… hoe zit dat onderling ?

Zelf ben ik een uitbundige zwaaier en en krijg daardoor soms wat meewarige blikken toegeworpen.. vind ik niet erg ik ben zeer voor het zwaaien en de duimen omhoog naar elke W123 … !

Groet, Jan
Jan123T

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto