[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
code radio : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 09:11

code radio

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

code radio

Berichtdoor cornelis » 14 mei 2010, 21:36

Beste Mercedes liefhebbers,

de code van onze radio van onze Mercedes is bij reparatie verdwenen.wie kan mij helpen?
Het gaat om een Mercedes Benz radio met opschrift spoecial n r 8.

b v dank cornelis.<br><br>Post edited by: Hans230ce, at: 2010/05/15 16:39
cornelis

Re:code radio

Berichtdoor Hans230CE » 15 mei 2010, 16:48

Cornelis,

Ik heb dit naar "interieur verplaatst omdat een radio binnen in het interieur zit.

Maar om op je vraag terug te komen.

Is dit een origineel in je W123 geleverde radio? Dan kan je dealer of de invoerder je vast helpen. Aan de hand van je chassisnr en typenummer van de radio kunnen ze wel terug vinden wat de code was.
Soms lukt het telefonisch soms moet je even "verschijnen", hangt er van af wie je voor je hebt.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:code radio

Berichtdoor hankjay » 07 sep 2010, 12:04

Ik had een paar jaar geleden een Becker, zonder code en heb toen in Engeland op Ebay iemand gevonden die voor een kleine betaling met behulp van de radio serie nummer de code heeft opgezocht. Een tijdje later heb ik ook op Ebay UK iemand gezien die een programma erkocht waaarmee je dit zelf kon doen.
Het is dus best mogelijk als je een rondkijkt.
Hank
hankjay

Keer terug naar Interieur